۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳

اظهارات درخشان بعد از شکست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شکست برابر ذوب آهن را حق تیمش ندانست.
کد خبر : ۲۲۴۰۴۳
صراط: حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر عصر امروز جمعه تیمش برابر ذوب آهن ضمن بیان این مطلب به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه فولادشهر گفت: ما موقعیت های زیادی را از دست دادیم. ذوب آهن از معدود موقعیت هایی که داشت به گل رسید. ما مستحق این شکست نبود و نهایت نتیجه این دیدار باید مساوی می شد.

وی در مورد سرپیچی تادئو از تعویض گفت: بحث سرپیچی نبود و چون تیم ما می خواست ضربه ایستگاهی بزند این بازیکن می خواست بماند و به تیم کمک کند بعد بیرون بیاید. بازیکنان جدیدی که به خدمت گرفتیم نیاز به زمان دارند تا بتوانند با تیم هماهنگ شوند.

حمید درخشان گفت: من بعد از بازیهای تیم ملی در مورد عملکرد فنی این تیم صحبت کردم و گفتم باید دلایل این باخت بررسی شود و حرف خاص دیگری نزدیم. حق طبیعی من است که به عنوان یک بازیکن تیم ملی از کادر فنی بپرسم که چرا دیدار برابر عراق را باختیم. این حق ماست به عنوان یک فرد فوتبالی این سوال را بپرسیم. اصلا هرکسی این حق را دارد که در مورد تیم ملی کشورش این سوال را بپرسد.

وی در مورد سنگین بودن بازیکنانش در دیدار برابر ذوب آهن گفت: ما تمرینات سنگینی را در تعطیلات لیگ داشتیم و در چند هفته اخیر هم تمرینات ما پرفشار بود و به همین خاطر بازیکنان کمی سنگین بودند و با وجود اینکه در نیمه دوم موقعیت های زیادی داشتیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها به گل برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به گل نزدن تیمش گفت: ما خلق موقعیت کردیم اما نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم. الان هم تماشاگران حق دارند. یک سرمربی که نمی تواند برود داخل زمین و گل بزند. ما در این بازی موقعیت های زیادی را خلق کردیم اما بازیکنانمان نتوانستند از فرصت هایی که ایجاد شد به گل برسند.

وی افزود: همه تلاش من این است که بتوانیم پرسپولیس را نسبت به گذشته بهتر کنیم. البته کار سختی است و همه می دانند که ما یک تیم در بحران را تحویل گرفتیم. کار سختی در پیش داریم اما مهم این است که تمام تلاشمان را می کنیم تا بهتر از گذشته بازی کنیم.

حمید درخشان در مورد حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا گفت: حریفان ما بازیکنان خوب و گرانقیمتی را به خدمت گرفته اند. امیدوارم بتوانیم با خریدهایی که انجام داده ایم نمایش خوبی در این مسابقات داشته باشیم. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا براساس بضاعتی که داریم در این رقابت ها خوب کار کنیم. بضاعت ما همین است و بیشتر از این نمی توانستیم برای خرید بازیکنان جدید هزینه کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: تا زمانی که فوتبال ایران به مسائل پایه و زیرساخت ها اهمیت ندهد نمی توان انتظار داشت که ما بتوانیم در سطح بین المللی به جایگاه شایسته ای برسیم. باید در این مقوله توجه ویژه ای داشته باشیم و برای تیم های پایه برنامه ریزی کنیم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۳
۱
دلم به حال کیروش میسوزد که به امثال این مربی باید جواب پس بدهد.یعنی توی مربی نمیدانی که تیم ملی در اخرین بازی چرا باخت؟اگر نمیدانی که به عنوان مربی باید خجالت بکشی و اگر میدانی که خیلی بی انصافی که کیروش را متهم میکنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۱ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۳
۱
پدر جان 11 به 11 باختی و شکست رو حق تیمت نمیدانی اما چطور باخت 10 نفره تیم ملی را مورد تمسخر قرار میدهی؟!!!همیشه یه سوزن به خودت بزن و یه جوالدوز به دیگران