۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

واکنش‌کفاشیان به‌بازگرداندن‌پولادی ازطریق اینترپل

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فکر نمی‌کنم برای یک سرباز اینترپل را فعال کنند.
کد خبر : ۲۲۴۰۵۷
صراط: علی کفاشیان در حاشیه برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی 2014، در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر اظهار نظر کی‌روش که گفته می‌خواهم به صورت توافقی از تیم ملی بروم، گفت: کی‌روش به من گفت اگر نمی‌توانید ابزار و شرایط را فراهم کنید اجازه بدهید که به جای دیگری بروم و فعالیت خود را در آنجا ادامه دهم. او با ایران قرارداد دارد و قراردادش تا پایان جام جهانی 2018 است. کی‌روش دوست دارد در ایران بماند و حرف‌هایش هم منطقی و درست است. ما باید شرایط و امکانات را برای او فراهم کنیم اما مشکلاتی در این زمینه داریم.

وی ادامه داد: واقعا فکرش را نمی‌کردیم در صورت عدم کسب موفقیت در جام ملت‌های آسیا مردم اینگونه از عملکرد تیمشان راضی باشند. کی‌روش برای موفقیت آینده تیم در جام جهانی به امکانات نیاز دارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهار نظر رئیس جمهور مبنی بر اینکه مقابل آرژانتین باختیم اما بسیار خوب بازی کردیم، گفت: میلیاردها انسان فوتبال ایران در جام جهانی را نگاه کردند و فوتبال ایران به دنیا شناخته شد. این تیم باید مورد حمایت قرار بگیرد. خواسته مردم هم حمایت است. مردم کی‌روش را قبول دارند اما ما باید مورد حمایت قرار بگیریم.

کفاشیان گفت: ما خیلی هنر کنیم حقوق کی‌روش را پرداخت خواهیم کرد و وقتی این کار را انجام دادیم باید در خانه نشسته و فقط نظاره‌گر باشیم. ما نیاز به حمایت زیادی داریم چرا که 15، 16 تیم دیگر هم داریم.

وی در خصوص بحث پولادی و بازگشت او به ایران و اظهارات سردار کمالی مبنی بر ارتباط با اینترپل برای بازگرداندن پولادی گفت: فکر نمی‌کنم برای یک سرباز اینترپل را فعال کنند. پولادی قول داده که برگردد اما مبلغ قرارداد پولادی با باشگاهش بسیار سنگین است او زمانی که مشکلات خود را در این خصوص رفع کرد به ایران برمی‌گردد. البته برای حضور وی در جام ملت‌ها از سرلشگر فیروزآبادی اجازه گرفتیم و او به عنوان یک سرباز ملی است که قطعا تسهیلاتی برایش در نظر گرفته خواهد شد. پولادی می‌ترسد به ایران بیاید و نتواند تعهدش به باشگاه قطری را عملی کند و به مشکل بخورد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص تغییرات در این فدراسیون و ادامه همکاری با نبی گفت: نبی جزو تغییرات است اما در فدراسیون می‌ماند و در سمت دیگری فعالیت خواهد کرد.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۵۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۰
۰
اتفاقاً پولادي بايد بگردد و محامكه شود....