۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۴

حمله دوباره قلعه نویی به منتقدان

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر سپاهان بیشتر از آنکه در مورد مسائل فنی این بازی صحبت کند به منتقدانش حمله و برای رسانه ملی ابراز تاسف کرد!
کد خبر : ۲۲۴۰۵۸
صراط: امیر قلعه نویی پس از پیروزی 2 بر یک عصر جمعه تیمش برابر سپاهان در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هر دو تیم فوتبال خوبی انجام دادند. استقلال نمایش بهتری از حریف داشت و موقعیت های خوبی را ایجاد کرد.

وی ادامه داد: یک خسته نباشید هم به آقای درخشان می گویم. متاسفم که با کاپیتان تیم ملی فوتبال این کشور اینگونه رفتار می کنیم. زندگی می کنیم که قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه حمایتش از حمید درخشان گفت: این چند برخی می خواهند خودشان را نشان بدهند. مگر می خواهند به کجا برسند؟ پرسپولیس اگر باخت به خاطر فشارهایی بود که روی درخشان و تیمش بود. درخشان برای این فوتبال زحمت کشید. ما باید از خودمان خجالت بکشیم با این رفتارهایی که با سرمایه های فوتبال کشور داریم.

امیر قلعه نویی ادامه داد: باید با قلم مان برای ایرانی بنویسید. من برای رسانه ملی متاسفم که از ساعت 9 شب تا 2 صبح تریبونش را در اختیار این آقایان قرارداده بود. من به آقای درخشان خسته نباشید می گویم. ایشان کاپیتان تیم ملی بوده و برای این فوتبال زحمت کشید.

وی در ادامه حمایت هایش از حمید درخشان گفت: سوال من این است که باید این بلا را سر آقای درخشان به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران بیارویم. آیا این کارها درست است؟ مگر با خود من این کارها را نکردند؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال با گسترده کردن انتقاداتش گفت: در این فوتبال دارد حال‌مان از برخی‌ها بهم می خورد. این افراد می‌خواهند به هر قمیتی شده به جایی برسند. واقعا دلم به حال درخشان سوخت. در نداری پرسپولیس و تیم ملی اینها بودند که برای مملکت افتخار آفرینی کردند.

امیر قلعه نویی ادامه داد: این آقایان هر روز برنامه جدیدی دارند. آقایان می خواهند استقلال را تضعیف کنند تا آدم های خودشان را بیاروند.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران خاطرنشان کرد: شویی که دیشب در تلویزیون برگزار شد چرا در زمان قطبی و دایی برگزار نشد. یک ذره باید عدالت را در نظر بگیریم. یکسری مسلمان عمر و عاصی که قلم دست شان است در این فوتبال هر کاری دلشان می خواهد می کنند. بعد هم به ما می گویند انتقاد نباید بکنیم.

وی ادامه داد: چرا نباید انتقاد کنیم. چطور کی روش در حساس ترین شرایط لیگ از همین رسانه ملی فرصت صحبت پیدا کرد و آقای شفیع تریبون برنامه‌اش را به او داد تا هر چه می خواست علیه من و آقای فتح الله زاده بگوید. البته عیبی هم ندارد چرا که ایشان چشم آبی است.

امیر قلعه نویی ادامه داد: حالا من آمدم و یک کلمه در مورد دلایل باخت برابر عراق گفتم ببینید چه رفتاری داشتند با ما. نمی دانیم بالاخره دلیل این باخت چه کسی بود. درخشان بود یا قلعه نویی. متاسفانه قلم و میکروفن‌های آلوده با این افراد همراه شده اند. به اعتقاد من کی روش مربی بزرگی است. من دوبارهبه آقای درخشان خسته نباشید می گویم و به ایشان می گویم که فوتبال همین است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اتفاقاتی که پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی و جام ملت ها برای حفظ کی روش رخ داد گفت: واقعا برای این فوتبال متاسفام که یک بازیکن 18 ساله باید بیاید برای تیم ملی تعیین تکلیف کند. از جام جهانی که برگشتند آن بازیها را شروع کردند. کی در تاریخ فوتبال ایران این اتفاق افتاده است. از پله ها که آمدند پایین رفتند پیش رئیس فدراسیون فوتبال، پیش رئیس جمهور و گفتند کی روش را حفظ کند. بابا خجالت بکشید. شما این کار را می کنید که آمارتان برود بالا. کی روش به این کارها نیاز ندارد. آدم هر چه می خواهد باید از خدا بخواهد. اگر از بنده بخواهد که ذلت است.

امیر قلعه نویی در ادامه صحبت هایش در مورد اینکه گفته بود سردار آزمون را او کشف کرده است گفت: من کی گفتم سردار آزمون را را کشف کرده ام؟ فقط گفتم به او بازی داده بودم.

وی در مورد میزان آمادگی بازیکنان ملی پوشش گفت: از کی روش هم تشکر می کنم که بازیکنانی که الان به تیم ما دادند خیلی آماده هستند. اگر امید ابراهیمی منتسب به امیر قلعه نویی نمی‌شد هم در جام جهانی بازی می کرد و هم در جام ملت های آسیا.

امیر قلعه نویی مجددا به انتقاد از برنامه پنجشنبه نود برگشت و گفت: دیشب اگر به من می گفتند در آن برنامه می رفتم و حرف هایم را رو در رو می زدم اما اینطور مواقع به ما وقت نمی دهند. من با کسی قهر نیستم. من با کسی که دلش برای ایران بسوزد قهر نیستم. آنها به دنبال منافع خودشان هستند و 10 سال دیگر مشخص خواهد شد که این افراد چه می کنند و به دنبال چه چیزهایی هستند.

وی ادامه داد: افکاری که پشت کی روش است افکار پاکی نیست که این به فوتبال ما لطمه خواهد زد. کی روش وقتی متوجه شده که حرف من چیز دیگری بوده از موضع اش آمده پایین. کی روش اصلا در حد و جایگاه و موقعیتی نیست که بخواهد در مورد من و حمید درخشان صحبت کند. اگر صفایی فراهانی و دادکان بودند کی روش به خودش اجازه نمی داد این رفتار را کند. با همه احترامی که برای آقای کفاشیان قائلم اما ایشان در مدیریت تیم ملی ضعیف عمل کرده است.

امیر قلعه نویی با ابراز تاسف چندباره برای رسانه ملی گفت: برنامه دیشب چند دقیقه صحبت های من را قطع کرد و هر بخشی را که خودشان می خواستند گذاشتند. با این شرایط نباید برای رسانه ملی تاسف خورد. ما زمان برانکو با آن شرایط سوم آسیا شدیم. چرا آقایان برای برانکو این برنامه را نگذاشتند. چرا برای افشین قطبی برنامه نگذاشتند. بروید ببینید چه خیانتی شد به آقای قطبی . آقای فردوسی‌پور؛ بیا این چیزها را نشان بدهد. اگر 87 درصد از مردم به کی روش رای دادن به خاطر این است که رسانه ملی پشت او قرار دارد. رسانه ملی در اختیار این آقایان است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۰:۰۹ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۴
۳
حالا یه هفته شانسی بردی رو سبیل شاه نقاره میزنی؟بالا بری پایین بیایی دیگه حنات رنگی نداره .سعی کن شخصیت خودت را با کارهای مثبت بالا ببری نه با شو و شانتاژ.ضمنا دست از صحبت های نژادپرستانه بردار.
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۲
۴
درود بر امیر خان.سالهای آینده مشخص میشه که کیروش هم عددی نیست
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۱:۳۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
۴
۲
کسی با درخشان طوری رفتار نکرده.ایشان صحبت های غیر منطقی مثل جنابعالی زده و جوابش رو گرفته.قرار نیست که هر حرف غیر منطقی شماها بزنید و کسی جواب ندهد.گذشت ان زمان که هر کاری دوست داشتید میکردید اما الان مردم خیلی خوب فرق بد و خوب را میدانند و نسبت به ان واکنش نشان میدهند.