۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶

دبیرکل فدراسیون فوتبال معرفی شد

اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.
کد خبر : ۲۲۴۱۹۶
صراط: علیرضا اسدی جانشین نبی در فدراسیون فوتبال شد.علی کفاشیان، درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.»

وی افزود: در مورد فعالیت‌ها و برنامه هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده ایم و برای وی نیز آرزوی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات او استفاده مطلوبی را ببریم.
 
رئیس فدراسیون فوتبال درباره نشست مشترک با محمدنبی و اسدی گفت:« نشست مشترکی را برگزار و از زحمات محمد نبی به خاطر سال‌ها تلاش در عرصه فوتبال تشکر و قدردانی کردیم. تلاش‌هایی که محمد نبی انجام داده است ارج می نهیم و از تجربیات ایشان استفاده خواهیم.»
 
وی افزود:« در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که در فوتبال در حال انجام است نیز با اسدی صحبت کرده‌ایم و برای ایشان نیز آروزی موفقیت داریم. اسدی با فوتبال بیگانه نیست و امیدواریم از تجربیات ایشان استفاده مطلوبی را ببریم.»
 
اسدی سابقه حضور در تیم ملی در زمان مرحوم دهدای را در کارنامه دارد.وی در تیم بنیاد شهید بازی کرده و زمانی هم ریاست بیمارستان شهدای تجریش را برعهده داشت.اسدی در یک دوره هم (در زمان ریاست کیومرث هاشمی)سرپرست تیم امید بود.
 
 
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز