۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱
جام ملت‌های 2015 آسیا-استرالیا

اظهارات سرمربی استرالیا بعد از قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال استرالیا پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا گفت:‌ به بازیکنانم به خاطر اینکه تمام تلاش خود را انجام دادند افتخار می‌کنم.
کد خبر : ۲۲۴۲۳۰
صراط: آنژه پوستکگلو پس از قهرمانی تیم فوتبال استرالیا در شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا اظهار داشت:‌ به شدت احساس غرور می‌کنم. به تک‌تک بازیکنان و کادر فنی این تیم تبریک می‌گویم. از این شادتر دیگر نمی‌توانم باشم. ما مقابل کره‌جنوبی بازی متفاوتی داشتیم. بازی سنگینی بود در فینال جام ملت‌های آسیا بازی دشوار است و باید هوشمندانه و بدون اشتباه فاحش حاضر شویم.

وی افزود: فینال شرایط خاص خود را دارد و ما هم امروز توانستیم بازی خوبی مقابل کره‌جنوبی انجام بدهیم و پیروزی را از‌ آن خود کنیم. آنچه که باید به آن اشاره کنم این است که عملکرد بازیکنانم در این دیدار بسیار خوب بود و آنها با تمام تلاش خود در میدان حاضر شدند.

سرمربی استرالیا تأکید کرد: در رقابت‌های فینال همیشه تب و تاب وجود دارد اما بازیکنان من شجاعت خود را نشان دادند و به خوبی در این بازی پیروزی را از آن خود کردند. ما در وقت‌های قانونی پیروز بازی بودیم اما در دقیقه 91 گل مساوی را دریافت کردیم و این باعث شد تا قلب بازیکنانم بشکند و آنها دچار استرس شدند.

پوستکگلو تصریح کرد: من اطمینان داشتم که هر چه بازی پیش برود قوی‌تر حاضر خواهیم شد و در نهایت هم در وقت‌های اضافه باید از کوچکترین فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببریم که در نهایت همین اتفاق افتاد و به همه بازیکنان خودم افتخار می‌کنم. می‌دانم مردم استرالیا امروز بسیار خوشحالند و خیلی از آنها تا صبح بیدار خواهند بود و نمی‌خوابند زیرا برای اولین بار توانسته‌ایم بر بام آسیا بایستیم.

وی افزود: معتقدم در جام جهانی نیز می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و در جمع بزرگان قرار بگیریم. امیدوارم بتوانیم بهترین مقام را هم در جام جهانی کسب کنیم و در آینده موفقیت‌های بیشتری کسب کنیم.
منبع: فارس