۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

فخر فروشی دروازه‌بان نفت برای دوستانش!

تمرین امروز نفت تهران در حالی برگزار شد که دو بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت تمرین نکردند.
کد خبر : ۲۲۴۲۴۰
صراط: اولین تمرین تیم فوتبال نفت تهران پس از تساوی روز گذشته مقابل استقلال خوزستان امروز و از ساعت 15:30 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی باشگاه نفت برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید.

* از آنجا که امروز فینال جام ملتهای آسیا برگزار می‌شد با تصمیم کادر فنی باشگاه نفت تمرینات این تیم که هر روز ساعت 12:30 دقیقه برگزار می‌شد امروز این تمرین از ساعت 15:30 دقیقه استارت خورد تا بازیکنان و مربیان نفت بتوانند فینال جام ملتهای آسیا را تماشا کنند.

* علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی دو بازیکن ملی‌پوش تیم نفت که در جام ملتهای آسیا حضور داشتند امروز اولین جلسه تمرینی خود را با سایر بازیکنان برگزار کردند. البته پیش از تمرین بازیکنان و کادر فنی نفت به این دو بازیکن خوش‌آمد گفته و بخاطر عملکردشان در جام ملتهای آسیا به آنها خسته‌نباشید گفتند.

* پیش از شروع تمرین دقایقی علیرضا منصوریان برای بازیکنان صحبت کرد.

* از آنجایی که علیرضا عزتی و مجتبی شیری دو بازیکن تیم نفت سالروز تولدشان بود پیش از تمرین، تولد این دو بازیکن به آنها تبریک گفته شد و بازیکنان برایشان دست زدند.

* در ابتدای تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و به تمرین پرداختند، گروه اول شامل بازیکنانی بود که روز گذشته مقابل استقلال خوزستان بازی کرده بودند که این گروه امروز فقط ریکاوری کرده و سپس راهی استخر شدند اما گروه دوم شامل بازیکنان ذخیره و بازیکنانی بود که روز گذشته به میدان نرفته بودند که تمرین اصلی امروز تیم با حضور این بازیکنان برگزار شد.

* بازیکنان نفت امروز هم با سیستم GPS تمرین کردند.

* وحید امیری بازیکن ملی پوش تیم فوتبال نفت تهران امروز در محل تمرین حاضر شد اما به دلیل کشیدگی عضله با تیم تمرین نکرد.

* ایمان مبعلی بازیکن با تجربه نفت تهران هم که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند در محل تمرین حاضر شد اما با تیم تمرین نکرد.

* در دقایقی از تمرین منصوریان به صورت خصوصی با وحید امیری دقایقی صحبت کرد.

* علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم نفت امروز با اتومبیل جدیدش به تمرین آمده بود و بابت همین اتومبیل به دوستانش فخر می‌فروخت!

* کار با توپ و پاسکاری کوتاه بخشی از تمرینات امروز نفتی‌ها بود سپس بازیکنان به دو گروه تقسیم شده و در زمین کوچک به فوتبال پرفشار پرداختند.

* پنج تماشاگر تمرین امروز نفتی‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

* سانتر از جناحین و زدن ضربات سر بخش پایانی تمرین امروز نفتی‌ها بود.
منبع: فارس