۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶

مجازات داعش برای متهمین به لواط +تصاویر

عناصر داعش که فتوای لواط را در دستور کار خود دارند یک پیرمرد رقه‌ای را به همین اتهام به قتل رساندند.
کد خبر : ۲۲۴۲۶۸
صراط: دهها نفر از مردم رقه در شمال سوریه روز شنبه نظاره‌گر صحنه اعدام یک پیرمرد بودند که با چشمانی بسته از بالای یک ساختمان چند طبقه به پایین پرتاب شد.

تروریست‌های داعش که به این پیرمرد تهمت لواط را زده‌اند وی را به بالای یک ساختمان نیمه کاره در رقه برده و پس از قرائت حکم او را از بالا به پایین انداختند.

مزدوران داعش که قوانین سختگیرانه‌ای را برای مردم رقه وضع کرده‌اند عملکردی مصداق نعل وارونه دارند چراکه فتاوی چندش آور و مضحک جهاد نکاح و جهاد لواط، را در دستور کار خود قرار داده‌اند اما مردم بی‌دفاع رقه را به همین بهانه‌ها به بدترین شکل ممکن به قتل می‌رسانند.

عناصر داعش در حین اعدام پیرمرد رقه‌ای از لحظه بالا بردن تا پایین انداختن وی تصویربرداری کرده و پس از افتادن وی به پایین با سنگ به بدن نیمه جان وی افتاده و وی را کشتند.

عملکرد گروه خونخوار داعش که با دغدغه‌ و نگرانی نسبت به شریعت، جوی خون در سوریه و عراق به راه انداخته‌اند هیچ ربطی به اسلام ناب محمدی ندارد. بلکه عمده‌ترین دغدغه آن دستیابی به منابع غنی هر شهر و منطقه و سودای حکومت است.

عدم توجهات نهادهای بین المللی موجب شد که داعش با انتشار فیلم و تصاویر بسیار خشن، سعی در استفاده از استراتژی ایجاد وحشت کند تا شاید بدین وسیله به نتیجه برسد.


منبع: ابنا