۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

فروزنده: هرجا ایستادیم آمریکا عقب نشست

قائم مقام جمعیت ایثارگران با تاکید بر این‌که باید فرصت‌ها و تهدیدات را بشناسیم گفت که با وحدت حول گفتمان ولایت و انقلاب، نگذاریم مسئله مجلس ششم تکرار شود.
کد خبر : ۲۲۴۳۴۷
صراط: قائم مقام جمعیت ایثارگران با تاکید بر این‌که باید فرصت‌ها و تهدیدات را بشناسیم گفت که با وحدت حول گفتمان ولایت و انقلاب، نگذاریم مسئله مجلس ششم تکرار شود.
 
"لطف‌الله فروزنده" در جمع تشکل‌های اصولگرایان کرمان، گفت: امریکا از گفتمان انقلاب اسلامی می‌ترسد و یک لحظه را در تاریخ انقلاب سراغ نداریم که استکبار جهانی بر علیه ما توطئه نکرده باشد.او گفت: بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، آمریکا هژمونی دهکده جهانی را مطرح کرد در حالی که انقلاب اسلامی گفتمان دیگری را مبنی بر عدم وابستگی به امریکا مطرح کرد.
 
فروزنده گفت: امروز رژیم سعودی در محاصره گفتمان انقلاب قرار گرفته و با نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و امریکا باید منتظر تحولات بعدی باشیم.قائم مقام جمعیت ایثارگران با بیان این‌که ما در دنیا و منطقه تعیین کننده هستیم، گفت: امروز بشریت و جامعه غرب به بن بست رسیده و نیاز به گفتمان معنوی انقلاب اسلامی دارد.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق، گفت: خط مقاومت و ولایت باعث سرافرازی ما شده و در کنار آن یک جریان سازش واداده از اول انقلاب تا بحال کدخدایی امریکا را قبول داشته و دارد.فروزنده گفت: بعد از سازندگی تفکر لیبرالی، اشرافی گری و توسعه بدون عدالت شکل گرفت که حاصل آن جریان دوم خرداد بود و بسیار آسیب زد و باعث رشد دگراندیشان شد.او یادآور شد: این تفکر علاوه بر ضربه‌هایی که به مسائل فرهنگی وارد آورد، با شعار تنش‌زدایی تلاش داشتند جام زهر را به رهبر بنوشانند و می‌گفتند تفکرات امام(ره) را باید به موزه بسپاریم.
 
قائم مقام جمعیت ایثارگران کشور گفت: در چنین فضایی نیروهای مومن به انقلاب جبهه‌ای را با مشخصه‌های اعتقاد به انقلاب و نظام، قانون اساسی، تفکر امام و ولایت فقیه تشکیل دادند که ما باید این خط را دنبال کنیم.او مبارزه جدی با فساد و خط سازش، تلاش برای محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر بخواهیم قدرت رهبرمان در سطح جهان عرض اندام کند، باید بستر آن را در داخل فراهم کنیم و راه این مهم غالب نمودن گفتمان ولایت است.
 
فروزنده گفت: اگر در نهادهای حکومتی و مجلس، گفتمان لیبرالی شکل بگیرد، دشمن امیدوار شده و انسجام داخلی آسیب می‌بیند.او با تاکید بر مطالبه گری از دولت در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و توجه به توانمندی های داخلی، گفت: امروز با جریان لیبرالی مواجه هستیم که می‌گوید باید کدخدا را ببینیم در حالی که هر جا با قدرت مقابل امریکا ایستادیم، او عقب نشینی کرد.فروزنده گفت: رئیس جمهور که سوگند خورده پاسدار قانون و ولایت باشد، معنا ندارد که اصحاب فتنه را وارد دولت کند.
 
معاون پارلمانی رئیس جمهور سابق، با انتقاد از هجمه‌هایی که علیه قرارگاه خاتم می‌شود، گفت: این قرارگاه عملکرد مثبتی در زمینه پیمانکاری دارد و عده‌ای به دنبال تخریب آن هستند و در عوض حرکت‌هایی با تفکرات دوم خرداد می‌بینیم که با نفاق و پیچیدگی به دنبال کاهش هزینه اینترنت به یک سوم و افزایش هزینه پیامک برای ضربه زدن به هویت فرهنگی هستند.
 
قائم مقام جمعیت ایثارگران گفت: باید فرصت‌ها و تهدیدات را بشناسیم و با وحدت حول گفتمان ولایت و انقلاب، نگذاریم مسئله مجلس ششم تکرار شود.فروزنده نقد منصفانه را کمک به دولت دانست و گفت: باید ضمن نقد مسائل اقتصادی و دیگر مسائل، راه حل منطقی هم ارائه دهیم.
منبع: ایسنا