۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

نامه نمایندگان به روسای دو قوه

برخی نمایندگان مجلس در نامه‌های جداگانه‌ای به رؤسای قوای مقننه و قضاییه خواستار اعلام اسامی 170 نفر از نمایندگان و نامزدهای مجلس هشتم از به ادعای معاون اول دولت دهم از وی پول گرفته‌اند، شدند.
کد خبر : ۲۲۴۳۵۲
صراط: نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی نامه‌های جداگانه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس و آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رئیس قوه قضاییه خواستار اعلام اسامی 170 نماینده مجالس هشتم و نهم که به ادعای رحیمی معاون اول دولت دهم از وی پول گرفتند، شدند.
 
متن این نامه‌ها به شرح ذیل است:
 
بسمه تعالی
 
برادر گرانقدر جناب آقای دکتر علی لاریجانی
 
ریاست مجلس شورای اسلامی ایران
 
با سلام و تجدید ارادت
 
احتراماً بطوریکه حضرتعالی استحضار دارید آقای رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور دولت دهم اشاره نموده است که به 170 نفر از نامزدها و نمایندگان مجلس هشتم، پول پرداخت نموده است و افکار عمومی از مجلس شورای اسلامی درخواست افشای اسامی پول اخذ نموده از ایشان را دارد.فلذا در اعلام اسامی با مکاتبه با ریاست گرانسنگ قوه قضاییه، بذل توجه به عمل آورید.
 
حضرت آیت‌الله آملی‌لاریجانی
 
ریاست محترم قوه قضاییه
 
با سلام و آرزوی توفیق جنابعالی و خدمتگزاران صدیق و دلسوز قوه قضاییه، به پاس نعمتی که خداوند بی‌همتا بر ما نهاده است و اعتماد ملت را به نمایندگان معطوف داشته است و به پاس سوگندی که در راه حفظ دین و آیین و تأمین حقوق ملت یاد کرده‌ایم وبه خاطر علاقمندی و دلسوزی برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پاسداری از خون شهیدان والا تبار این آب و خاک، لازم می‌دانیم ضمن سپاسگزاری از اقدامات اخیر قوه قضاییه در محاکمه مفسدین اقتصادی، در جهت تنویر افکار عمومی و افزایش سرمایه ارزشمند اجتماعی، خواستار اعلام اسامی 170 نماینده و نامزد مجلس هشتم که از رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور دولت دهم پول اخذ نمودند، هستیم.
 
این کمترین حق ملت رشید ایران اسلامی است که اطلاعات کافی از این افراد داشته باشند.
 
فرصت را برای تجدید احترام و آمادگی برای همکاری در همه زمینه‌ها با آن قوه محترم و شخص جنابعالی مغتنم می‌شماریم و بار دیگر برای شما و همه همکارانتان آرزوی توفیق داریم.
منبع: فارس