۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

واکنش حزب‌الله به انفجار امروز دمشق

حزب الله لبنان ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی عصر امروز دمشق، تاکید کرد که تروریست‌ها در راستای تحقق اهداف رژیم صهیونیستی گام بر می‌دارند.
کد خبر : ۲۲۴۵۱۵
صراط: حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجار تروریستی عصر امروز دمشق، تاکید کرد که این انفجار حلقه‌ای از سلسله انفجارهایی است که زائران را در سوریه، غیر نظامیان را در عراق و نمازگزاران را پاکستان هدف قرار می‌دهند.

به گزارش تلویزیون المنار، حزب الله انفجار عصر امروز دمشق را دلیلی بر وحشی‌گری تروریست‌ها خواند و تاکید کرد که این تروریست‌ها با کارهای جنایتکارانه خود به رژیم صهیونیستی خدمت کرده و در راستای طرح آن رژیم به منظور تجزیه امت و ملت‌های ما گام بر می‌دارند.

خبرگزاری رسمی سوریه ظهر روز یکشنبه از انفجار یک بسته انفجاری در محله «الکلاسه» در دمشق خبر داد که در جریان آن شش تن از زائران لبنانی بارگاه حضرت زینب (س) و حضرت «رقیة» (ع) شهید شدند.

تلویزیون المنار اعلام کرد که حمد أحمد المقداد، مهدی یوسف المقداد، قاسم حاطوم، علی عباس بلوق، شادی حومانی و محمد حسن أیوب در انفجار تروریستی منطقه حمیدیه دمشق به شهادت رسیدند.

بر اساس این گزارش، زائران نجات یافته از عملیات تروریستی عصر امروز دمشق، ساعت 19:20 به وقت لبنان به وطنشان بازگشته و وارد ضاحیه جنوبی بیروت شدند.
منبع: فارس