۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۶

غیبت کرار و تمرین نکردن صادقی

تیم فوتبال استقلال صبح امروز در غیاب هافبک عراقی خود تمرینات آماه‌سازی خود را پیگیری کرد.
کد خبر : ۲۲۵۳۶۲
صراط: تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار مقابل پیکان در کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان جاسم کرار غایب بود و با وجود اینکه این بازیکن اعلام کرد که روز گذشته به دلیل مصدومیت نتوانسته در تیم تمرین کند اما گزارشی در مورد آسیب‌دیدگی وی به کادر پزشکی استقلال ارائه نشده است.

* حنیف عمران‌زاده و خسروحیدری دو غایب تمرین روز گذشته استقلال امروز پا به پای دیگر بازیکنان در کار تاکتیک شرکت کرده‌اند.

* قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت. قلعه‌نویی با اشاره به بازی تیمش مقابل سایپا و سپاهان گفت: درست است که 6 امتیاز این دو بازی را گرفته‌ایم اما من نمی‌دانم چرا وقتی گل می‌زنیم عقب می‌کشید در حالی که نباید این اتفاق بیفتد.

وی افزود: من فیلم هر دو بازی گذشته را دیده‌ام و متوجه شدم بعد از گلزنی تیم عقب می‌کشد. دیگر نباید چنین اتفاقی رخ دهد و شما هم نباید بعد از گلزنی و جلو افتادن از حریف بازی را به زمین خودمان بیاورید.

سرمربی استقلال در بخش دیگری از صحبت‌های خود تاکید کرد: بازی روز یکشنبه برای ما مهم است و این دیدار سخت است که باید از آن سربلند بیرون بیاییم. از این به بعد همه نگاه ها روی ما است و با این دو بردی که به دست آورده‌ایم باید روند موفقیت را حفظ کنیم که این جز تلاش خود شما میسر نمی‌شود.

* حدود 50 نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک نظاره‌گر تمرین امروز این تیم بودند.

* ادموند اختر بازیکن سابق استقلال که مدیر برنامه های مگویان است در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشت.

* امیرحسین صادقی مدافع استقلال امروز با دیگر بازیکنان تمرین نکرد و به صورت جداگانه زیر نظر بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداخت.

* میرشاد ماجدی با لباس ورزشی در محل تمرین تیمش حاضر بود.

* شاهرخ بیانی مربی آبی‌پوشان با اندکی تاخیر به محل تمرین رسید.

* کریم بوستانی مربی گلرهای استقلال در ضلع شمالی زمین با طالب‌لو و فروزان کار کرد. این بازیکن که در غم از دست دادن پدربزرگ خود سوگوار بود ظاهرا شب گذشته باز هم یکی از نزدیکان خود را از دست داده که به همین علت بازیکنان به وی تسلیت می‌گفتند.

* در بخش اول تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس کار ترکیبی کردند. در بخش بعدی بازیکنان در گوشه‌ای از زمین بدون دروازه فوتبال تحت فشار انجام دادند که این بازی در لحظاتی به بازی (دسش‌ده) تبدیل می‌شد.

تیم فوتبال استقلال فردا آخرین تمرین خود را قبل از بازی با پیکان در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری خواهد کرد.

غیبت کرار در تمرین امروز استقلال/ هافبک عراقی به کمیته انضباطی احضار شد

هافبک عراقی تیم استقلال فردا باید در کمیته انضباطی بابت رفتار خود در دیدار با سایپا با کمیته انضباطی توضیح دهد.

جاسم کرار در دیدار استقلال مقابل سایپا با اعتراض‌های خود به فغانی باعث شد تا از وی کارت قرمز دریافت کند.

وی روز گذشته در تمرین حاضر شد و البته با بی‌محلی امیر قلعه‌نویی کمپ زنده‌یاد حجاری را ترک کرد. کرار همچنین در تمرین امروز استقلال هم شرکت نکرد که میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در این باره به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس‌ گفت: ما به اتفاق اعضای کادر فنی با هم صحبت کردیم ولی خودش به تمرین نیامده و کمیته انضباطی باشگاه هم فردا منتظر حضور وی در چلسه خواهد بود.

وی تاکید کرد: کرار باید بابت رفتارش در جلسه کمیته انضابطی پاسخگو باشند و آنها در این باره بعد از جلسه تصمیم نهایی را خواهند گرفت.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط استقلال کرار