۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

قلعه‌نویی در پشت صحنه «آخرین بازی» +تصاویر

امیر قلعه نویی سرمربی تیم استقلال در لوکیشن سریال «آخرین بازی» حضور پیدا کرد و با کارگردان و بازیگران این اثر گفت‌وگو کرد.
کد خبر : ۲۲۵۳۷۸
صراط: سریال «آخرین بازی» به کارگردانی حسین سهیلی زاده روزهای آخ رر تصویربرداری را سپری می‌کند.

عصر روز گذشته امیر قلعه نویی در لوکیشنی واقع در خیابان فرشته حضور پیدا کرد. در این سکانس بازیگرانی چون: رضا توکلی، امیرحسین رستمی، مانی نوری، روناک یونسی،، مهران ضیغی بازی داشتند.

 
قلعه‌نویی در پشت صحنه «آخرین بازی» +تصاویر

عصر دیروز قلعه نویی از سکانس‌های پایانی این اثر بازدید کرد. او هم مانند علی پروین و سایر فوتبالیست‌ها در گروه  مشاوره آخرین بازی حضور داشته است و با ابراز تمایل درباره این سریال خود را یکی از علاقه مندان آخرین بازی نامید.

 
قلعه‌نویی در پشت صحنه «آخرین بازی» +تصاویر

گفتنی است آخرین بازیگری که به این سریال اضافه شد، رضا رویگری بود که نقش خود را ایفا می‌کرد.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی که هم اکنون از شبکه تهران پخش می‌شود آمده است:قباد در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، بنا براین تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود، اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر.

 
قلعه‌نویی در پشت صحنه «آخرین بازی» +تصاویر 

امیر حسین رستمی،بهاره افشاری،روناک یونسی،آتش تقی پور،زویا امامی،مانی نوری، مهران ضیغمی،ساعد هدایتی،فاطیما بهارمست،سیامک اشعریون،علی زندی،مهرداد نظری ،غزال وکیلی،فاطمه مرتازی،علیرضا احتشام،بابک جهانگیر،سعید شریف،لادن پروین، امین هاشمی با حضور رضا توکلی و با هنرمندی مهدی سلوکی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین بازی» به ایفای نقش می‌پردازند.

 
قلعه‌نویی در پشت صحنه «آخرین بازی» +تصاویر

آخرین بازی با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می دهد،در این سریال مانند همه سریال هایی که درباره فوتبال ساخته می شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته ، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.

از دیگر عوامل دیگر این سریال می‌توان به مجری طرح: محمد مناجاتی، نویسنده:سعید جلالی،مدیر تصویربرداری:محمد افسری،تدوین:رضا بهارانگیز،مدیر صدابرداری:مهدی آزادی،مدیر تولید: نعمت الله یمینی،طراح صحنه و لباس سهیل میرسپاسی،طراح چهره پردازی:نوید فرح مرزی،مدیر برنامه‌ریزی:سعید عباسی،دستیار اول کارگردان:امین محمودی،آهنگساز:فرزین قره قزلو،منشی صحنه: آرزو قربانی،مشاور ورزشی:محمد رجبی،عکاس:سمیرا بختیاری و مدیرروابط عمومی.: آیدین نادری اشاره کرد
منبع: فارس