۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶
در رختکن رکیک‌ترین حرف‌ها را شنیدم

گزیده نود/ جنجال رحمتی علیه قلعه‌نویی

رحمتی در خصوص اختلاف با قلعه نویی بدون نام بردن از او گفت: من گفتم که این الفاظ را بکار نبرید و به من گفتند که شما پول گرفتید و من هم گفتم که پول نگرفتم تا فحش بشنوم و بعد از آن بود که این مسائل به وجود آمد.
کد خبر : ۲۲۶۰۸۱
صراط: برنامه 90 شب گذشته روی آنتن رفت و به بررسی رقابت‌های فوتبال لیگ برتر در هفته گذشته پرداخت.

سوال نظرسنجی این برنامه به انتخاب بهترین گل 3 ماه اخیر فوتبال کشورمان مربوط بود که مخاطبان برنامه 6 گزینه را پیش‌رو داشتند.

گزیده نود/ جنجال رحمتی علیه قلعه‌نویی

در پایان گل سردار آزمون به عنوان بهترین گل انتخاب شد و توانست بیشترین آرا را به خود اختصاص دهد.

پس از پخش سوال نظرسنجی گزارشی از عملکرد تیم‌های لیگ برتری کشورمان در فصل نقل و انتقالات پخش شد و مشخص شد که فولاد خوزستان به رهبری اسکوچیچ بهترین عملکرد را در فصل نقل و انتقالات داشته است.

پس از آن گزارشی از دیدار سایپا و استقلال در کرج پخش شد و پیروزی آبی‌های پایتخت به تصویر کشیده شد.

در بخش دیگری از برنامه 90 عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس مورد نقد قرار گرفت و مقایسه‌ای میان پرسپولیس درخشان با پرسپولیسی که مربیان دیگر برعهده داشتند انجام گرفت.

گزیده نود/ جنجال رحمتی علیه قلعه‌نویی

گزارشی از دیدار پرسپولیس - ملوان پخش شد و شکست پرسپولیس توسط بازیکنان سابق این تیم به تصویر کشیده شد.

دیدار استقلال و پیکان مورد بررسی قرار داده شد و صحبت‌های تندی توسط بازیکنان سابق استقلال نظیر مهدی رحمتی و احمد جمشیدیان علیه امیر قلعه نویی پخش شد.

گزیده نود/ جنجال رحمتی علیه قلعه‌نوییرحمتی در بخشی از صحبت‌هایش علیه قلعه نویی صحبت‌های جنجال برانگیزی را مطرح کرد و گفت که تا آخر عمر سمت نیمکت استقلال نخواهد رفت.

رحمتی افزود: آدم باید برای خودش ارزش قائل شود. پیراهن استقلال ارزش دارد و من مخلص آن هم هستم.

وی درباره اختلاف خود با استقلال گفت: در آن برهه در رختکن استقلال رکیک‌ترین حرف‌ها را شنیدم و من هم جواب سرمربی را دادم.

من گفتم که این الفاظ را بکار نبرید و به من گفتند که شما پول گرفتید و من هم گفتم که پول نگرفتم تا فحش بشنوم و بعد از آن بود که این مسائل به وجود آمد.

رحمتی در پایان صحبت‌هایش گفت که مرا از استقلال کنار گذاشتند و من خودم از استقلال کناره‌گیری نکردم.


ضمن اینکه دقیقی بازیکن پیکان مدعی بود گلی که وارد دروازه استقلال کرده سالم بوده است و حق‌وردی داور میدان اشتباه کرده است.

فنایی کارشناس داوری اعتقاد داشت گل پیکان به استقلال کاملاً سالم بوده است و برخوردی که بازیکن پیکان با طالب‌لو داشت به دلیل اینکه طالب‌لو توپ را در کنترل نداشت، خطا نبوده است.

عادل فردوسی‌پور مجری برنامه چند بار اعلام کرد که مسئولان استقلال می‌توانند برای پاسخ به صحبت‌هایی رحمتی روی خط بیایند اما در نهایت به دلیل کمبود وقت از این موضوع صرفنظر کرد تا در هفته آینده در این‌باره در صورت تمایل استقلالی‌ها ارتباط تلفنی برقرار شود و به اتفاقات باشگاه پرسپولیس هم بپردازد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۳
۸
مرگ بر ................ متکبر آشغال وحشی
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۱
۲
من میرم پشت سر عادل کیروشی پور بد و بیراه میگم اونوخت میگم بیاد از خودش دفاع کنه,برای رسانه ملی متاسفم که ارزش و اعتبار و شخصیت ادما واسش مهم نیست معلوم نیست توی صدا و سیما چه خبره که مجری هاشون ادای فوتبالیستها و هنرمندان رو در میارن یا اینطور بی احترامی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
۱
۰
فردوسی پور دعوا انداز