۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵

مطالبه مردم خوزستان برکناری ابتکار است

مطالبه جدی مردم و نمایندگان خوزستان از آقای رئیس‌جمهور، برکناری فوری خانم ابتکار است؛ البته بهتر است خود ایشان با عذرخواهی از مردم خوزستان استعفا بدهد چرا که توانایی مدیریت سازمان محیط زیست را ندارد.
کد خبر : ۲۲۷۱۴۶
صراط: نماینده مردم اندیشمک با بیان اینکه وضعیت خوزستان مصداق بارز عدم توانمندی خانم ابتکار در اداره سازمان محیط زیست است، گفت: مطالبه جدی مردم و نمایندگان خوزستان از آقای رئیس‌جمهور، برکناری فوری خانم ابتکار است.

صید عیسی دارایی نماینده مردم اندیمشک با بیان اینکه نمایندگان خوزستان در اعتراض به بی‌توجهی مسئولین به وضعیت خوزستان با ماسک در جلسه علنی حضور یافتند، گفت: امیدواریم خانم ابتکار متوجه باشند که ریزگردهای چه بالای سر مردم خوزستان آورده‌اند.
 
وی با بیان اینکه نمایندگان خوزستان از وزیر بهداشت قدردانی می‌کنند، تاکید کرد: آقای قاضی‌زاده با حضور در خوزستان از بیمارستان‌ها بازدید کرد و در جریان مداوی مردم قرار گرفت و البته با حضور خود در خوزستان به مردم این شهر دلگرمی داد لذا بهتر بود خانم ابتکار هم برای دقایقی هم که شده به خوزستان تشریف می‌آوردند.
 
نماینده مردم اندیشمک با بیان اینکه وضعیت خوزستان مصداق بارز عدم توانمندی خانم ابتکار در اداره سازمان محیط زیست است، گفت: مطالبه جدی مردم و نمایندگان خوزستان از آقای رئیس‌جمهور، برکناری فوری خانم ابتکار است؛ البته بهتر است خود ایشان با عذرخواهی از مردم خوزستان استعفا بدهد چرا که توانایی مدیریت سازمان محیط زیست را ندارد.
 
دارایی با انتقاد از هجمه‌های که از سوی مشاور معصومه ابتکار به وزیر بهداشت شده است، گفت: ما نمی‌دانیم چرا وضعیت اینطور شده است؟؛ مسئولان سازمان محیط زیست خودشان به داد مردم نمی‌رسند و در عین حال وزیری که برای همدردی با مردم خوزستان به این شهر سفر کرده را مورد فحاشی قرار می‌دهند.
منبع: تسنیم