۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۹
استقبال نماینده ولی فقیه در بسیج از ستون جدید صراط؛

پیگیری مطالبات رهبری در رسانه‌ها بسیار ضروری و لازم است/ باید به دور از قضاوت‌های حزبی جوهر بیانات حضرت آقا را در نظر گرفت

رسانه های ارزشی باید بدون حب و بغض و به دور از قضاوت های حزبی و جناحی جوهر بیانات حضرت آقا را در نظر بگیرند و آن را پیگیری کنند.
کد خبر : ۲۲۸۴۹۵
گروه سیاسی صراط - با توجه به لزوم پیگیری مطالبات رهبری، پایگاه خبری تحلیلی صراط در نظر دارد تا در ستونی مطالبات و بیانات رهبری را در گفتگو با کارشناسان و مسئولین مورد پیگیری قرار دهد.

محمد رضا تویسرکانی در گفتگو با صراط با اشاره به راه اندازی ستون پیگیری مطالبات رهبری در پایگاه خبری تحلیلی صراط با لازم و ضروری دانستن این کار افزود: در عرصه تبیین گفتمان رهبری و پیگیری بیانات و مطالبات امام خامنه ای کم کار شده است.

وی با تاکید بر فعالیت های مستمر رسانه های ارزشی در پیگیری مطالبات رهبری اضافه کرد: رسانه های ارزشی باید بدون حب و بغض و به دور از قضاوت های حزبی و جناحی جوهر بیانات حضرت آقا را در نظر بگیرند و آن را پیگیری کنند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج در خاتمه گفت: باید رسانه ها عملکرد مسئولان نظام را با بیانات امام خامنه ای بسنجند و با یک نگاه منصفانه عملکرد و رفتار آنان را نقد کنند.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۳
۵
۹
سلام دوستان این قسمت پیگیری مطالبات رو که جدید راه انداختین خیلی خوبه درباره مطالبات حضرت آقا و مردم از دولت این روش رو ادامه بدین.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز