۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
بخش جدید صراط راه‌اندازی شد

"صراط نیوز" عملکرد مسئولین درباره "مطالبات رهبری" را به چالش می‌کشد

در بخش جدید، مطالبات مقام معظم رهبری بازخوانی و عملکرد مسئولان ارزیابی می‌شود. صراط نیوز از مخاطبان خود درخواست می‌کند سوژه های موردنظر خود را برای ما ارسال نمایند.
کد خبر : ۲۲۸۵۱۹
پایگاه خبری صراط - بخش ویژه صراط نیوز با عنوان "مطالبه" راه اندازی شد.

به گزارش صراط، قرار است در بخش جدید، مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه های گوناگون سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و... بازخوانی و عملکرد مسئولان مربوطه مورد ارزیابی قرار گیرد.

مطالبات مقام معظم رهبری معمولا در روزهای ابتدایی انتشار آنها، مورد توجه رسانه ها و مسئولین مربوطه قرار می گیرد اما تجربه نشان داده است که این مطالبات که اساس سیاست ها و جهت گیری های نظام را می توان از آنها برداشت کرد، پس از مدتی به فراموشی سپرده می شود و دیگر هیچ مرجعی پیگیر آنها نیست.

همین موضوع ایده اولیه راه اندازی این بخش جدید در صراط نیوز شد. قرار است در بخش جدید به فراخور موضوع مورد بررسی، مسئولین مربوطه، یا کارشناسان همان حوزه مورد سوال قرار بگیرند و میزان برآورده شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب، عملکرد مسئولین، قصور یا کوتاهی احتمالی آنها، و اقداماتی که از این پس باید انجام شود، بررسی گردد.

صراط نیوز از مخاطبان خود درخواست می کند در راستای هرچه پربارتر و مفیدتر شدن محتوای مطالب این بخش، سوژه های موردنظر خود از بیانات رهبر معظم انقلاب و یا نکات مثبت و منفی از عملکرد مسئولین در این خصوص را برای ما ارسال نمایند.