۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور 94

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری تا ساعت ۲۴ امشب گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری تمدید نمی‌شود.
کد خبر : ۲۲۸۵۲۲
صراط: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام آزمون سراسری تا ساعت ۲۴ امشب گفت: مهلت ثبت‌نام در آزمون سراسری تمدید نمی‌شود.
 
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به پایان مهلت ثبت‌نام  آزمون سراسری سال 94 در ساعت 24 امشب شنبه دوم اسفندماه، گفت: به کلیه داوطلبان و علاقمندان شرکت در آزمون سراسری و علاقمندان شرکت در رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد که تا این لحظه نسبت به ثبت نام خود اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود در فرصت باقی‌مانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مطالعه دفترچه راهنمای تحصیلی در صورت واجد شرایط بودن طبق دستورالعمل‌های موجود نسبت به ثبت‌نام در این دوره اقدام کنند.
 
وی افزود: داوطلبانی که ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند، اما قصد ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را دارند نیز می‌توانند در فرصت باقی مانده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.
 
مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: مهلت در نظر گرفته تمدید نخواهد شد.
 
توکلی اضافه کرد: تا صبح امروز شنبه دوم اسفندماه 806 هزار و 732 داوطلب نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی خود برای شرکت در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز