۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

پول کی‌روش از کجا پرداخت می‌شود؟

فدراسیون فوتبال از محل مطالبات ایران در فیفا با کارلوس کی‌روش تسویه حساب خواهد کرد.
کد خبر : ۲۲۸۹۵۵
صراط: با وجود مطرح شدن برخی مسائل در مورد مطالبات مالی کارلوس کی‌روش از فدراسیون فوتبال، قرار است حقوق معوقه سرمربی تیم ملی و دستیاران خارجی او یعنی اوسیانو کروز و دن گاسپار از محل پول ایران در فیفا پرداخت شود.

این مبلغ شامل پاداش جام جهانی و حقوق 6 ماه کار کی‌روش از زمان تمدید قراردادش و به مبلغ یک و نیم میلیون دلار است. در واقع فدراسیون فوتبال  به دلیل آنکه فیفا به دلیل تحریم ایران، در پرداخت مطالبات فدراسیون فوتبال با مشکلاتی مواجه است، با ارسال نامه‌ای به فیفا آنها را برای پرداخت بخشی از این پول به عنوان مطالبات سرمربی پرتغالی تیم ملی متقاعد کرده تا با این روش هم با کی‌روش تسویه حساب کرده و هم بخشی از پول ایران در فیفا را آزاد کند.

به همین دلیل کفاشیان در اظهارات اخیرش اشاره کرده که سرمربی تیم ملی بهانه‌ای از جمله دریافت نکردن مطالباتش برای جدایی ندارد و اگر قصد جدایی از تیم ملی را داشته باشد باید خسارت بدهد.

همچنین در حالی که نام رسول خطیبی در برخی گمانه زنی‌ها برای دستیاری کارلوس کی‌روش مطرح شده بود اما مسئولان فدراسیون و تیم ملی تاکید دارند که این تنها یک نظر شخصی است و دستیار ایرانی سرمربی تیم ملی تنها با نظر کی‌روش انتخاب خواهد شد. سرمربی تیم ملی برای اردوی پیش‌رو در اتریش و سوئد تصمیمی برای اضافه کردن مربی جدید به تیم ملی را ندارد.
منبع: تسنیم