۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
حاشیه های شرکت برادر رئیس جمهور:

صرافی "ح.ف" مجوز ندارد؟ +اسناد

اما درحالیکه حسین فریدون به همراه علی صدقی، علی اسدیان، رییس هیئت مدیره گروه تجاری آوا و مانی مهاجان اقدام به تاسیس صرافی تضامنی صدقی و شرکا کرده است که اکنون نامی از این شرکت تضامنی در بین صرافی های بانک مرکزی دیده نمی شود.
کد خبر : ۲۲۹۲۹۸
صراط: چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر تاسیس یک شرکت صرافی در بحبوحه ارزی توسط حسین فریدون، برادر رییس جمهور ایران.

حسین فریدون به همراه علی صدقی مدیرعامل اسبق بانک ملی و مانی مهاجان از اعضای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام و علی اسدیان، رییس هیئت مدیره گروه تجاری آوا و شرکت آواپارس دوران، دربهمن ۱۳۹۰ اقدام به راه اندازی و تاسیس شرکت خرید وفروش نقدی ارز و مسکوکات و طلا ونقره درمحل صرافی کرده است.


صرافی

برخی اخبار حکایت از آن دارد که «علی صدقی» از گزینه های مطرح برای مدیرعاملی بانک رفاه کارگران است.


اما درحالیکه حسین فریدون به همراه علی صدقی، علی اسدیان، رییس هیئت مدیره گروه تجاری آوا و مانی مهاجان اقدام به تاسیس صرافی تضامنی صدقی و شرکا کرده است که اکنون نامی از این شرکت تضامنی در بین صرافی های مجاز بانک مرکزی دیده نمی شود.

همچنین درحالیکه این شرکت تضامنی در بهمن ماه سال ۹۰، تاسیس شد، حدود ۴ماه پس از آن و در اردیبهشت سال ۹۱، فریدون به همراه مانی مهاجان و علی صدقی اقدام به تاسیس یک شرکتی دیگر به نام شرکت آوانوتریگا می کنند. شرکتی که در تمام زمینه های تجاری حتی اخذ وام از بانک های خارجی نیز فعالیت داشته است.


صرافی

صرافی

شرکت آوا نوتریگا، از مجموعه شرکت های گروه تجاری آواست. در قسمت درباره ما گروه تجاری آوا، زمینه فعالیت این گروه تجاری به طور دقیق ذکر نشده است اما در وبسایت گروه تجاری آوا، فعالیت تجاری این گروه تجارت خشکبار، محصولات کشاورزی، صنایع دستی و محصولات بصری ذکر شده است.

همچنین یکی از اعضای هیئت مدیره این گروه، سجاد خواجوی در مصاحبه ای از فعالیت این گروه در واردات کاغذ صحبت می کند. عمده فعالیت های گروه از قبیل واردات کاغذ از کشور روسیه و چین انجام می شود و این شرکت در روسیه، چین و قبرس فعالیت دارای نمایندگی است.

صرافی

صرافی

از سویی دیگر، سجاد خواجوی در مصاحبه خود از یک صرافی نام می برد که برای تسهیل فعالیت های تجاری این شرکت راه اندازی و تاسیس شده است. در وبسایت گروه تجاری آوا، نام این صرافی، صرافی آوا ذکر شده است شرکتی که آدرس و شماره ثبت آن با شرکت های تاسیس شده توسط حسین فریدون، برادر رییس جمهور، علی صدقی، گزینه پیشنهادی بانک رفاه، مانی مهاجان، عضو مجمع تشخیص مصلحت و علی اسدیان، رییس هیئت مدیره گروه آوا، یکسان و مشابه است.

صرافی

صرافی
منبع: افکار
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
۱۸
۷
اينها اون دسته از كساني بودند كه دررياست اقاي دكتر محمود احمدي نزاد از نظر دلار به اقتصاد مملكت ضربه زدن سر دستشون هم ه... ر بودن
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز