۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۵

پست جدید نجف‌زاده در رسانه ملی +تغییرات

احتمالا «سيدمهدي» مديركل پخش اخبار سيما مديرعامل خبرگزاي جديدالتاسيس «جام جم» خواهد شد. همچنین «کامران نجف زاده» به عنوان «مدیر تولید خبر سیما»، مشغول به کار خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۹۳۰۱
آخرین تحولات رسانه‌ای سازمان صدا و سیما
صراط: طی روزهای آینده «مراد عنادی» به عنوان مدیر مسوول روزنامه جام جم، جایگزین «بیژن مقدم» خواهد شد. عنادی، سابق بر این مدیر کل امور ایرانیان خارج از کشور و از سردبیران واحدمرکزی خبر و گفتگوی ویژه خبری سیما بوده است.

با تغییر ساختار معاونت سیاسی رسانه ملی و تشکیل معاونت خبر، واحد مرکزی خبر که وظیفه تهیه و تولید اخبار صدا و سیما را عهده دار بود منحل می شود و «عبدالرضا بوالی» مدیر واحد مرکزی خبر به عنوان مدیر «شبکه تلویزیونی خبر» جایگزین «اردشیر زابلی زاده» خواهد شد. «شبکه تلویزیونی خبر» در زیر مجموعه معاونت خبر قرار دارد.

همچنین در زیر مجموعه معاونت خبر، سه اداره کل پخش خبر سیما، پخش خبر صدا و پخش خبر جام جم منحل شد و با انحلال واحد مرکزی خبر به عنوان تولید اخبار، دو اداره کل «تولید و پخش اخبار سیما» و «تولید و پخش اخبار صدا» تشکیل می شود.

قرار است شهرام وثوقی به عنوان مدیر کل «تولید و پخش اخبار سیما» و شهاب تالی به عنوان «تولید و پخش اخبار صدا» منصوب شوند.

همچنین «کامران نجف زاده» خبرنگار خوش ذوق و خوش قریحه رسانه ملی به عنوان «مدیر تولید خبر سیما»، مشغول به کار خواهد شد.

با نظر سرافراز، قرار است سازمان صدا و سیما یک خبرگزاری با عنوان «خبرگزاری جام جم» راه اندازی نماید. احتمالا «سیدمهدی» مدیرکل پخش اخبار سیما مدیرعامل خبرگزای جدیدالتاسیس خواهد شد.

با انتصاب علی محمد صالحی به مدیریت باشگاه خبرنگاران جوان، این باشگاه  که پیش از این به بحث آموزش و تولید اخبار می پرداخت، از این به بعد صرفا به آموزش خبرنگار می پردازد. این باشگاه همچنین حضور پررنگی در گفتگوی ویژه خبری داشت، که دیگر در این زمینه تولیدی نخواهد داشت.

منبع:پارس