۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۷
وزیر کار در سوادکوه:

خودمان رابرای نفت40دلاری آماده کرده‌ایم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه تحریم‌ها هزینه عزت‌مندی ملت ایران است، گفت: برای نفت 40 تا 70 دلاری برنامه داریم.
کد خبر : ۲۲۹۹۰۹
صراط: علی ربیعی امشب در سالروز حماسه هفت اسفند سال 60 شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه در  این سال مسئول اطلاعات منطقه سه کشور بوده است و حماسه مردم شیر‌گاه تنها مختص به این شهر نیست و باید به صورت یک نماد مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: حماسه هفت اسفند شیر‌گاه باید به صورت نماد برای یاد‌آوری ایثار‌گری‌های مردم باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه جریان نفاق و مارکسیست با برنامه اسراییل قصد تصرف شهر به شهر را با خیال همراهی مردم در سر داشت، افزود: حماسه هفت اسفند مردم شیر‌گاه استراتژی و تحلیل تصرف شهر به شهر دشمنان انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کرد و این حماسه نماد شکست استراتژی دشمنان انقلاب اسلامی و همراهی مردم است.

وی با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جوان، خاطرنشان کرد: نقطه ضعف نسل ما این است که نتوانستیم عظمت و برکات انقلاب اسلامی را به جوانان منتقل کنیم.

ربیعی با یادآوری اینکه یک‌ روز کارگر بودم و الان وزیر شدم و یا یک بسیجی و معلم به عنوان مسئولان نظام انتخاب می‌شوند و این بیانگر مردم‌سالاری دینی است، اظهار کرد: کمک دنیا به صدام و ضربه دشمنان به انقلاب اسلامی برای شکستن جوانی انقلاب اسلامی ایران بود و روح انقلابی را که می‌خواستند در جنگ قطع کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در دهه 60 مسئول اطلاعات سپاه شمال کشور را بر عهده داشت به بیان خاطراتی پرداخت و افزود: خاطره تیر‌باران صحنه‌سازی شده فردی به نام اعلایی به منظور جلب اعتماد منافقان و نفوذ در آنها، جابه‌جایی «نشاسته» با سیا‌نور و دستگیری ده‌ها نفر از آنها، سر بریده شدن چوپانی تنها به دلیل پوشیدن لباس بسیجی، سه طرح ترور برای من در مازندران و همراهی حدود 100 نفر از مازندران بعد از غائله جنگ و حضور در کردستان از خاطراتی است که برای نخستین‌بار بیان می‌کنم.

عضو کابینه دولت با اشاره به اینکه امروز خودمان را برای نفت 40 دلاری آماده کرده‌ایم و برای قیمت 40 تا 70 دلار نفت سناریو داریم و تحریم‌ها هزینه عزت‌مندی ملت ایران است، افزود: اتحاد ملت و دولت با رهبری مقام معظم رهبری و تلاش برای رشد و توسعه کشور و تداوم حمایت مردم از دولت سه تدبیر عمده دولت در مدیریت کشور است.

این مسئول اظهار کرد: در سال 94 رشد پنج درصدی خواهیم داشت و برای اشتغال‌زایی مورد نظر به رشد هشت درصد نیاز داریم و برنامه مبارزه با فقر را در دولت پیگیری می‌کنیم.

ربیعی با تاکید بر اینکه اشتغال بزرگ با رشد بزرگ به دست می‌آید، گفت: افزایش ظرفیت بنگاه‌های زود‌بازده و پیگیری احیای البرز مرکزی و تکمیل راه از اولویت‌های توسعه شهرستان است.
منبع: فارس