۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱
زندی: خودم را جزئی از استقلال می‌دانم

احتمال جانشینی زندی با کرار در استقلال

هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بعد از دوران مصدومیتم با خودم عهد بستم که این جنگ را ببرم که خوشبختانه بردم.
کد خبر : ۲۲۹۹۲۷
صراط: فریدون زندی بعد از یک مصدومیت وحشتناک در کشور قطر سرانجام روز گذشته در اولین بازی نیمه رسمی با استقلال شرکت کرد. هرچند زندی هم‌اکنون عضو تیم استقلال نیست و با آبی‌پوشان قراردادی ندارد اما این بازیکن از کادر فنی تیم استقلال تشکر می‌کند که فرصت بازگشت به شرایط مسابقه را به وی داده‌اند.

زندی صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید:

ابتدا بگو که بعد از چند وقت در یک مسابقه رسمی و غیر درون‌تیمی بازی کردی؟

بعد از 15 ماه مبارزه با مصدومیت و تلاش برای برگشتن به میادین بازی کردم.

مشکلی که نداشتی؟

خدا را شکر از لحاظ مصدومیت اصلاً مشکلی نداشتم ولی من می‌خواهم عادت کنم که دوباره به شرایط مسابقه برگردم من دیروز 30 دقیقه بازی کردم و حالا امیدوارم بتوانم سال آینده در شرایط ایده‌آل قرار داشته باشم.

چطور شد به اراک رفتی؟

به هر حال خودم می‌دانستم که استقلال در اراک یک بازی دوستانه دارد و این برایم خیلی مهم بود که بتوانم در یک بازی شرکت کنم تا عیار خودم را بسنجم البته با کادر فنی استقلال هم صحبت کردم و آنها خودشان هم خواستند که من با تیم به اراک بروم و آنها به من گفتند که حضور در این سفر برایت خوب است من هم این موضوع را پذیرفتم.

به نظر می‌رسد استقلالی‌ها استقبال خوبی از تو داشتند و در این هفته‌ها تو را خیلی خوب در کنار خود پذیرفتند.

واقعاً باید از آنها تشکر کنم چون دو سه هفته است در تمرینات حاضرم و شرایطم خیلی بهتر شده است من دوست داشتم دوباره شرایط فوتبال ایران را تجربه کنم و فکر می‌کنم کم‌کم به توانم عادت کنم و به روزهای خوبم برگردم.

می‌خواهی فوتبالت را در ایران دنبال کنی؟

هدف اول من این است که به میادین فوتبال برگردم باور کنید این برای من مثل یک جنگ بود که بعد از مصدومیت بتوانم بازی کنم و خیلی دوست داشتم این جنگ را ببرم حتی از خودم، می‌خواستم هم به خودم و هم به همه ثابت کنم که می‌توانم و حالا هم مهم نیست که در ایران بازی کنم یا غیر از ایران.

ظاهراً امسال شرایط این را نداری که در لیگ ایران بازی کنی درست است؟

شرایط یک مقداری سخت شده زیرا اکثر تیم‌ها لیست‌شان پر است و آنها از ابتدای فصل برنامه‌ریزی کرده بودند من حتی در این بین با تیم‌های لیگ 2 قطر و کشور آمریکا هم حرف زدم اما اینگونه نیست که دلم می‌خواهد از اینجا بروم یا قطعا بگویم اینجا بازی کنم من منتظر فرصت هستم و می‌خواهم آخرین سال‌های فوتبالم را در ایران بازی کنم اگر فرصت نصیبم شد که چه بهتر ولی اگر نشد به آپشن‌های دیگر فکر می‌کنم.

این روزها استقلال جاسم کرار را در اختیار ندارد و فکر نمی‌کنی وجود تو می‌تواند به این تیم کمک کند. دیروز که برای استقلال بازی کردی چه حسی داشتی؟

من اصلاً دوست ندارم در مورد مسئله کرار صحبت کنم چون بازیکن استقلال نیستم و فقط با این تیم تمرین می‌کنم ولی از اینکه این روزها در کنار استقلال هستم خوشحالم من قبلاً بازیکن این تیم بودم و خودم را جزیی از استقلال می‌دانم خوشبختانه همه بازیکنان را می‌شناسم و چون در کنار آنها حضور دارم راحتم. به دنبال فرصت هستم تا سال آینده خودم را دوباره اثبات کنم و به قولی که به خودم دادم وفا کنم همین برایم مهم است و کفایت می‌کند.

منبع: فارس