۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۶

عذرخواهی CNN به‌خاطر گاف عکس پوتین

سی ان ان که بعنوان یکی از بزرگترین منابع رسانه ای دنیا به شمار می آید بدنبال گاف بزرگی که داد ، از رییس جمهوری روسیه معذرت خواهی کرد.
کد خبر : ۲۲۹۹۴۰
صراط: اسپوتنیک نوشت: شبکه " سی ان ان " بدلیل پخش تصویر ولادیمیر پوتین ، رییس جمهوری روسیه بعنوان یکی از تروریست های تکفیری _ بعثی در عراق از وی معذرت خواهی کرد . این شبکه که به اصطلاح یکی از منابع رسانه ای اصلی دنیا به شمار می آید روز جمعه هنگام پخش گزارش مربوط به معرفی یکی از تروریست های داعشی با عنوان "جان جهادی کیست؟" به اشتباه تصویری از پوتین را پخش کرد.

بر اساس این گزارش پخش شده در سی ان ان ، ماکس فاستر از اعضای دفتر لندن این شبکه بین المللی تصمیم داشت جوانی را برای شناسایی توسط مردم معرفی کند که ادعا شده از اعضای داعش بوده و تعدادی از گروگان هایی این گروهک تروریستی را نیز وی به روش های مختلف و خشونت آمیز اعدام کرده است .

به نظر می رسد "سی ان ان " خود هویت این تروریست را شناسایی و اعلام کرد چرا که هنگام صحبت های مجری تصویر ولادیمیر پوتین بعنوان تروریست داعشی به نمایش درآمد.

آیا این شبکه آمریکایی واقعا تصور می کند پوتین همان " جان جهادی " است ؟! در هر حال در بخش دیگری از این گزارش ، در دقیقه چهارم آن یکی از داعشی ها در حالی که لباس مشکی بر تن داشته ، چهره خود را نیز پوشانده و چاقویی نیز در دست دارد نشان داده می شود و بلافاصله تصویر پوتین ( بعنوان هویت واقعی آن تروریست ) به نمایش در می آید.
برچسب ها: صراط گاف پوتین داعش