۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

برخورد حذفی با رسانه‌ها به ضرر دولت است

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تیم‌ اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری بداند برخورد حذفی با رسانه‌ها به ضرر دولت است، گفت: برخورد حذفی اصحاب رسانه به ضرر دولت خواهد بود.
کد خبر : ۲۳۰۱۴۰
صراط: نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه تیم‌ اطلاع‌رسانی ریاست‌ جمهوری بداند برخورد حذفی با رسانه‌ها به ضرر دولت است، گفت: برخورد حذفی اصحاب رسانه به ضرر دولت خواهد بود.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ارزیابی عملکرد دولت در رابطه با منتقدان به ویژه رسانه‌ها گفت: با وجود آنکه آقای روحانی و دولت وی در اظهارات خود می‌گویند که حرف منتقدین را می‌شنویم و منتقدان مطالب خود را ارائه کنند اما در عمل این گونه نیست و نقدهایی هم که از سوی منتقدین می‌گویند از سوی دولت ترتیب اثر داده نمی‌شود.
 
وی ادامه داد: این امر به صورتی است که برای خیلی از افراد نمی‌توانند قبول کنند بگویند دولت نقدپذیر است و به نظرات منتقدین توجه می‌کند در حالی که منتقدان از سویی دلسوزی نقد می‌کنند و و به دنبال موفقیت دولت هستند چرا که دولت را دولت نظام جمهوری اسلامی می‌دانند.
 
کوثری در ارزیابی رویکرد حذفی تیم اطلاع‌رسانی دولت در پوشش نشست‌های رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت اظهار داشت: این هم از مسائلی است آنچه در حرف می گویند به آن عمل نمی‌کنند بنابراین تنها شعار دادن کافی نیست بلکه باید عمل کنند و اگر این امر به درستی انجام نشود به ضرر دولت است و ما راضی به این امر نیستیم.
منبع: فارس
برچسب ها: روحانی رسانه ها