۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۳

بارسلونا فاصله‌اش را با رئال کم کرد

آبی‌و‌اناری پوشان کاتالونیا با شکست میزبان خود، گرانادا فاصله امتیازی‌شان با رئال مادرید صدرنشین را به یک امتیاز کاهش دادند.
کد خبر : ۲۳۰۱۹۶
صراط: هفته بیست‌و‌پنجم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا عصر امروز (شنبه) انجام دیداری بین تیم‌های گرانادا و بارسلونا دنبال شد که جدال دو تیم را کاتالان‌ها با نتیجه 3 بر یک به سود خود به پایان بردند.

برای بارسا در این دیدار ایوان راکیتیچ در دقیقه 25، لوئیز سوارز در دقیقه 49 و لیونل مسی در دقیقه 70 گلزنی کردند. تنها گل گرانادا را هم فران ریکو در دقیقه 53 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

شاگردان لوئیس انریکه با این برد خارج از خانه 59 امتیازی شدند و با تثبیت جایگاه خود در رده دوم جدول لالیگا فاصله‌شان با رئال مادرید صدرنشین را به یک امتیاز کاهش دادند.

در ادامه بازی‌های این هفته لالیگا امشب رایووایکانو از لوانته میزبانی می‌کند و دپورتیوو لاکرونیا در دیداری خارج از خانه به مصاف آلمریا می‌رود. از ساعت 30 دقیقه بامداد فردا (یکشنبه) هم مالاگا پذیرای ختافه است.

در مهمترین دیدار از بازی‌های فردا هم از ساعت 21:30 اتلتیکومادرید در خانه سویا به میدان می‌رود و از ساعت 23:30 نیز تیم‌های رئال مادرید و ویارئال در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف‌آرایی می‌کنند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، رئال مادرید با 60 امتیاز، بارسلونا با 59 امتیاز و اتلتیکومادرید با 53 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم جای دارند.

منبع: تسنیم