۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

چرا به بورسیه‌ها رسیدگی نمی‌شود؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با اظهارات دیوان عدالت اداری در مورد توقف رسیدگی به شکایات بورسیه‌ها گفت: این دیوان مرجع تظلم خواهی است و باید بگوید بر چه مبنایی به این مسئله رسیدگی نمی‌کند.
کد خبر : ۲۳۰۲۳۶
صراط: قاسم جعفری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه اظهارات معاون قضایی دیوان عدالت اداری در مورد توقف رسیدگی به شکایات بورسیه‌ها گفت: دیوان عدالت اداری مرجع تظلم خواهی برای کسانی است که احساس می‌کنند حقشان ضایع شده‌است، چرا باید به پرونده‌های بورسیه‌ها رسیدگی نکند.
 
وی افزود: دیوان عدالت اداری باید به کسانی که در حق آنها ظلم شده کمک کند. البته شاید مبنای حقوقی برای عدم رسیدگی به این بحث وجود دارد که در این صورت نیاز است در این رابطه توضیح داده شود و بگویند بر چه مبنایی به مسئله رسیدگی نمی‌شود.
 
جعفری با اشاره به حضور سه نماینده از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در کمیته رسیدگی به بورسیه‌ها ادامه داد: نمایندگان مجلسی که در کمیته بورسیه‌ها حضور دارند، خبرهای خوب و نکات خوبی را مطرح کردند و می‌گفتند به جای خوبی رسیده‌اند، و در حال پیگیری این مسئله هستند ما نیز امیدواریم با تلاشی که این نمایندگان دارند، شاهد اتفاق خوبی باشیم.
منبع: فارس