۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

پس از "کودنی فرهنگی" نوبت به "بدبختی" رسید!

وی با اشاره به مرحوم طباطبایی اظهار کرده است: این یکی از علل بدبختی و شقاوت در یک جامعه و کشور است که نتواند از نخبگان خود استفاده کند.
کد خبر : ۲۳۰۲۵۷
شخصی به نام حمیدزاده در مراسم ختم مرحوم صادق طباطبایی در سخنانی گفته است: چقدر جامعه ما درمانده است که از شخصیت‌ها و سرمایه‌های بزرگ انسانی خود به تناسب ظرفیت آنها استفاده نمی کند و گاهی پس از مرگ متوجه نمی شود که چه سرمایه‌ای را از دست داده است!

به گزارش جماران، وی با اشاره به مرحوم طباطبایی اظهار کرده است: این یکی از علل بدبختی و شقاوت در یک جامعه و کشور است که نتواند از نخبگان خود استفاده کند.

*قبل از این فرد نیز یک مجری مشهور تلویزیونی، در یکی از برنامه‌های خود به ذکر نشانه‌هایی از «کودنی فرهنگی ما»! پرداخته بود.

جامعه ایرانی خشن است، ایران در بحران قرار دارد، بی‌اخلاقی رواج یافته است و ... از جمله سایر عبارات کلیدی است که در ماه‌های اخیر توسط برخی چهره‌ها در وادی رسانه ترویج شده است.

سوگمندانه باید گفت که برخی چهره‌ها، اصرار خواسته یا ناخواسته فراوانی مبنی بر سیاه‌نمایی از اوضاع ایران اسلامی دارند و فی‌الواقع، مشخص هم نیست که این تلاش برای سیاه‌نمایی چه زمانی تمام خواهد شد؟!

اصرار بر سیاه‌نمایی، استبدادنمایی و مفسدنمایی از نظام اسلامی که طی ماه‌های اخیر مورد هشدار و رصد خواص کشور نیز قرار گرفته است، اهداف خاصی را دنبال می‌کند که مهمترین آن پیشبرد توطئه ناراضی‌سازی مردم و به خیابان کشاندن آنها علیه نظام اسلامی است.
منبع: فارس