۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸
نقوی:

هرمز مسدود شود به خاک سیاه می‌نشینند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: رزمایش پیامبر اعظم ۹ نشان داد اگر ضرورتی پیش آید، ما از ظرفیت‌های دفاعی خود در مقابله با تهدیدها استفاده خواهیم کرد و اگر ایران تنگه هرمز را سد کند غربی‌ها به خاک سیاه خواهند نشست.
کد خبر : ۲۳۰۳۴۲
صراط: سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رزمایش موفقیت‌آمیز پیامبر اعظم 9 در آب‌های خلیج‌فارس گفت: در این رزمایش جمهوری اسلامی ایران بخشی از ظرفیت‌های دفاعی خود را به نمایش گذاشت تا همه بدانند اگر ضرورتی ایجاد شود ما از ظرفیت‌های دفاعی خود استفاده خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد که تهدیدها و فشارها بتواند بر روند پیشرفت کشور ما تأثیر بگذارد.
 
وی افزود: پیام دیگر این رزمایش این بود که امنیت منطقه خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیاز به ورود ناوگان خارجی ندارد جمهوری اسلامی ایران قادر است چتر حمایتی خود را برای تأمین امنیت منطقه باز کند و همه کشورهای همسایه می‌توانند از این چتر حمایتی استفاده نمایند.
 
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران قادر است تا با استفاده از ظرفیت‌ دفاعی خود مانع از عملیاتی شدن تهدیدها علیه کشور و نظام شود.
 
نقوی حسینی تصریح کرد: اگر ما یک ماه صادرات نفت و گاز را قظع کرده و تنگه هرمز را مسدود کنیم کشورهای غربی به خاک سیاه می‌نشینند و لذا ما باید توانمندی خود را برای به دست گرفتن حربه تحریم به نمایش بگذاریم و دنیا  به ویژه غربی‌ها بفهمند که حربه تحریم دست ما است.

منبع: فارس