۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۴

شکست پنافیل در شب اخراج حقیقی

تیم فوتبال پنافیل در شبی که دروازه‌بان ایرانی‌اش کارت قرمز گرفت، برای پانزدهمین بار در فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال پرتغال تن به شکست داد.
کد خبر : ۲۳۰۴۱۷
صراط: در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال پرتغال، امشب (یکشنبه)، تیم فوتبال پنافیل میزبان موری‌رنسه بود و با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

در این دیدار پنافیل بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 10 توسط هلدر تیاگو گئودس از روی نقطه پنالتی به گل رسید. روند بازی اما کاملاً‌ تغییر کرد زمانی که علیرضا حقیقی، سنگربان ایرانی تیم پنافیل در دقیقه 47 به خاطر سرنگون کردن بازیکن حریف در محوطه جریمه با کارت قرمز مستقیم جریمه و از زمین بازی اخراج شد.

خطای پنالتی حقیقی که او را از بازی بعدی پنافیل هم محروم می‌کند، منجر به گل نخست موری‌رنسه در دقیقه 49 بازی شد که توسط دیو‌گو کانیا به ثمر رسید تا کار به تساوی کشیده شود.

10 دقیقه پس از این اتفاق، بورا هم‌تیمی حقیقی نیز به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا مشکلات پنافیل دوچندان شود و این تیم در نهایت برای نهمین بار در خانه و برای پانزدهمین بار در کل فصل تن به شکست دهد و با 16 امتیاز در قعر جدول رده‌بندی لیگ دسته اول پرتغال باقی بماند.

منبع: تسنیم