۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴

مشایخی: روند سانسور را کندتر کنید

چهره ماندگار عرصه سینما و تلویزیون کشور گفت: عدم تولید آثار برجسته و اثرگذار در داخل کشور مردم را به سمت شبکه‌های مبتذل غربی سوق می‌دهد.
کد خبر : ۲۳۰۴۵۳
صراط: جمشید مشایخی ‌اظهار کرد: اگر ما در عرصه سینما، سریال‌های تلویزیونی و موسیقی بتوانیم آثار برجسته هنری و اثرگذار بسازیم همه به سوی آن آثار سوق داده می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه با تولید آثار برجسته و اثرگذار در کشور کسی به سراغ مشاهده برنامه‌های مبتذل در کانال‌های غربی نمی‌رود‌، ‌تصریح کرد: یکی از علت‌هایی که مردم کشورمان آثار غربی را به تولیدات و آثار ملی خود ترجیح می‌دهند و به مشاهده آن می‌پردازند برای این است که از آثار داخلی، فیلم‌ها و سریال‌هایی که ساخته می‌شود خوش‌شان نمی‌آید.
 
این چهره برجسته سینما و تلویزیون ایران ادامه داد: یکی از مسائلی که همیشه در صحبت‌های خود آن را عنوان کردم مسئله سانسور است که از مسئولان درخواست دارم تا روند آن را کندتر کنند.
 
مشایخی با تاکید بر اینکه همیشه انسان از واقعیت به حقیقت می‌رسد، گفت: اگر واقعیت را نتوانیم به‌درستی نشان دهیم به حقیقت نمی‌رسیم پس باید اجازه داد تا واقعیت‌ها به نمایش درآیند بنابراین آن وقت دیگر فیلم‌های کشورمان پربار و باارزش خواهد شد به‌گونه‌ای که مردم به سوی آن هجوم می‌آورند.
منبع: فارس