۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

پاسخ فتح‌الله‌زاده به قلعه‌نویی درباره منتظری

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: این درست نیست که امیر قلعه‌نویی مدام نام جباری را مطرح می‌کند مگر تیم نفت صدر‌نشین است الان جباری را در اختیار دارد.
کد خبر : ۲۳۰۵۵۲
صراط: مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: این درست نیست که امیر قلعه‌نویی مدام نام جباری را مطرح می‌کند مگر تیم نفت صدر‌نشین است الان جباری را در اختیار دارد.

علی فتح‌الله‌زاده  درباره انتقاد‌های اخیر امیر قلعه‌نویی نسبت به از دست دادن مجتبی جباری و پژمان منتظری و از دست رفتن قهرمانی استقلال در فصل گذشته اظهار داشت: این صحبت‌هایی که مطرح می‌شود صحیح نیست. این خوب نیست که بعد از 3 سال مدام بگوییم اگر جباری را داشتیم قهرمان می‌شدیم. وقتی یک بازیکن در یک برهه‌ای نمی‌تواند در یک تیم بماند باید او را به زور نگه داشت. اگر روزی سرمربی پرسپولیس علی کریمی را کنار گذاشت سرمربی بعدی باید بگوید اگر علی کریمی را داشتیم قهرمان می‌شدیم.
 
وی افزود: همین اسکوچیچ را در فولاد ببینید او چند بازیکن خوب خود را در ابتدای فصل از دست داد. به هر حال موقعیتی پیش آمده و باید با آن کنار آمد. جباری بازیکن خودم بوده است و یک روز خودش نخواست که در استقلال بماند. مگر نمی‌توان از بازیکن جایگزین استفاده کرد؟ یعنی ما در ایران بازیکن جایگزین نداریم؟ مگر فولاد سال گذشته قهرمان شد جباری داشت؟ یا امسال نفت در صدر جدول است جباری دارد؟ یا تیم‌هایی که سال گذشته دوم و سوم شدند جباری داشتند؟ ما 7 ملی‌پوش داشتیم اما چون جباری نداشتیم قهرمان نشدیم؟ حالا بر فرض هم که اینطور باشد ما باید با 7 ملی‌پوش پنجم می‌شدیم؟ مگر می‌شود این مسئله را توجیه کرد؟
 
فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: مگر قرار است مدیرعامل یک تیم ملی را در اختیار بگیرد تا تیمش قهرمان شود. اگر قرار به این باشد که همه ملی‌پوش‌ها برای یک تیم باشد دیگر چه نیازی به مربی بزرگ است. یک مربی لیگ یکی هم می‌تواند چنین تیمی را قهرمان کند. من اصلا دوست ندارم چنین حرف‌هایی را به زبان آورم اما به جای اینکه از آدم تقدیر و تشکر کنند من را وادار به دفاع از خودم می‌کنند. امسال و سال گذشته دوستان پول خود را گرفته‌اند اما مدام چک‌های من برگشت می‌خورد و اموال من توقیف می‌شود یا ممنوع‌الخروج می‌شوم. وقتی چنین اتفاق‌هایی می افتد دیگر اینقدر عذابم ندهید.
 
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در خصوص اینکه ظاهرا امروز بابت ناراحتی‌اش از امیر قلعه‌نویی با وی تلفنی صحبت کرده است گفت: چیز خاصی بین ما رد و بدل نشد. او حرف‌های خودش را زد و من هم حرف‌های خودم را. کسی هم این وسط نمی‌گوید ماست من ترش است. به گواه کارشناسان استقلالی که پارسال بسته شده بود بهترین تیم بود و قلعه‌نویی نباید انقدر دنبال مقصر بگردد. آیا امسال هم استقلال سوم است من مقصر هستم. به نظر من مردم خودشان بهترین قاضی هستند. من مدیری هستم که بعد از انقلاب 7 قهرمانی برای استقلال آورده‌ام و دیگر نباید چنین صحبت‌هایی بین ما مطرح شود.
 
وی در خصوص مسئله توزی و اینکه شاید استقلال بابت بدهی به این بازیکن محکوم شود گفت: در مدیریت باشگاه‌ها این یک مسئله طبیعی است که مدیران بدهی بازیکنان گذشته را پرداخت کنند. من هم در زمان مدیریتم پول 3 بازیکن خارجی را که از قبل با باشگاه قرارداد بسته بودم پرداخت کردم. در مورد قضیه توزی هم دو ماه پیش به افشار‌زاده گفتم که طبق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال او محکوم شده و در حالی که نمی‌توانسته تمرینات تیم را ترک کرده و از ایران رفته است در حالی که نهایت می توانسته در تمرینات شرکت نکند. فیفا هم یک روزه علیه یک باشگاه حکم صادر نمی‌کند و قطعا از قبل نامه‌نگاری‌هایی شده است و باشگاه استقلال طبق مستنداتی که دارد باید از خود دفاع کند. من 2 ماه قبل به افشار‌زاده گفتم اگر می‌خواهد تمام پرونده توزی را صفر تا 100 به من بدهد تا آن را حل کنم اما خود استقلالی‌ها گفتند ما این مسئله را خودمان حل و فصل می‌کنیم و در مورد این بازیکن باید بگویم که حق استقلال این نیست که پول زیادی به او پرداخت کند.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز