۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۷

برنامه ناوگروه ارتش در بندر جاکارتا +تصاویر

فرماندهان ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش امروز با معاون عملیات ناوگان دریایی غرب اندونزی و شهردار جاکارتای شمالی دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر : ۲۳۰۵۶۹
صراط: فرماندهان و مسئولین ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش که در بندر جاکارتای اندونزی پهلو گرفته است با معاون عملیات ناوگان دریایی غرب اندونزی دیدار و گفت‌وگو کردند.
 
این دیدار در مقر فرماندهی ناوگان دریایی غرب اندونزی صورت گرفت و طرفین پیرامون توانمندی‌های نظامی و آموزشی خود گفت‌وگو کردند.
 
ناخدا محمدرضا کرمانشاهی فرمانده ناوگروه سی و سوم نداجا در این دیدار ضمن تشکر از میهمان‌نوازی نیروی دریایی اندونزی و ابلاغ سلام فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، روابط دو کشور را گرم و صمیمی توصیف کرد.

فرمانده ناوگروه سی و سوم نداجا گفت:‌ جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب توانست در حوزه نیروهای مسلح به خصوص نیروی دریایی بدون وابستگی به بیگانگان در حوزه‌های تربیت و آموزش نیروی انسانی به صورت مستقل عمل کرده به گونه‌ای که امروز پرسنل این نیرو مانند دیگر نیروهای مسلح کشورمان در داخل آموزش می‌بینند.  
 
ناخدا کرمانشاهی تاکید کرد: علاوه بر حوزه نیروی انسانی ما در زمینه تعمیر، نگهداری، طراحی و ساخت تجهیزات نظامی از جمله شناورهای سنگی و حتی زیردریایی خودکفا هستیم و هیچ وابستگی به خارج نداریم.
 
فرماندهان ناوگروه سی و سوم همچنین در ادامه حضور خود در کشور اندونزی با شهردار جاکارتای شمالی دیدار کردند.
 
در این دیدار مسئولین ناوگروه سی و سوم ضمن بازدید از مناطق مختلف جاکارتا با آداب و رسوم کشور اندونزی آشنا شدند.
 
فرمانده ناوگروه سی و سوم نداجا در این دیدار نکاتی را پیرامون 8 سال دفاع مقدس و توانمندی متخصصین بومی کشورمان در تجهیز نیروی دریایی ارتش بیان کرد.
 
ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو لجستیک بندرعباس و ناو رزمی شهید نقدی مأموریت خود را از ابتدای بهمن‌ماه‌ آغاز کرده و پیش از رسیدن به اندونزی در کشور سریلانکا نیز پهلو گرفته بود.

ناو گروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش صبح روز هشتم اسفندماه به آبهای اندونزی رسید و در بندر«تانجونگ پریوک» جاکارتا پهلو گرفت.

دیدار فرماندهان ناوگروه با شهردار جاکارتا +تصاویر

دیدار فرماندهان ناوگروه با شهردار جاکارتا +تصاویر
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز