۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶

دختر فراری حساب پدرش را خالی کرد

رییس پلیس فتای سیستان و بلوچستان از دستگیری دختر جوانی که اقدام به برداشت مبلغ 12 میلیون تومان از حساب پدرش کرده بود خبر داد.
کد خبر : ۲۳۰۶۶۹
صراط: رییس پلیس فتای سیستان و بلوچستان از دستگیری دختر جوانی که اقدام به برداشت مبلغ 12 میلیون تومان از حساب پدرش کرده بود خبر داد.
 
سرهنگ کارآگاه سید محمد حسینی پور دراین‌باره گفت: در پی شکایت یک شهروند زاهدانی مبنی بر برداشت مبلغ قابل توجهی از حساب بانکی اش، پرونده تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.
 
رئیس پلیس فتای استان سیستان و بلوچستان افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی کارشناسان این پلیس اقدامات تخصصی خود را به منظور شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت آغاز کردند که با پیگیری سرنخ های به دست آمده، دختر شاکی به عنوان متهم شناسایی و از آنجا که به شهرستان چابهار گریخته بود، با تلاش کارشناسان اداره مبارزه آن شهرستان شناسایی و به این پلیس احضار شد.
 
وی تصریح کرد: متهم پس از رویارویی با شواهد و مستندات صراحتا به جرم خود اعتراف کرد و در بیان ماجرا گفت که مدتی پیش به دلیل اختلاف با پدرش از خانه گریخته و کارت بانکی پدرش را نیز با خود برده است و از آنجا که به اطلاعات آن دسترسی داشته طی چند مرحله از کارت بانکی به حساب خودش مبلغی را انتقال داده است.
 
بر اساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس فتا، حسینی پور در پایان از شهروندان خواست از اطلاعات بانکی خود با حساسیت بیشتری حفاظت کنند و با فعال سازی گزارش پیامکی بلافاصله بعد از هر تراکنش از انجام آن اطلاع پیدا کرده و جلو سوء استفاده های احتمالی بعدی گرفته شود.

منبع: ایسنا