۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۷

تهدید پلیس آمریکا به تزریق هروئین

رسانه‌ها از تهدید نیروهای پلیس به تزریق اجباری هروئین در مرکز مخفی بازداشت و بازجویی مظنونان واقع در یک مجتمع مسکونی شهر شیکاگوی آمریکا موسوم به «میدان هومان» خبر دادند.
کد خبر : ۲۳۰۶۸۱
صراط: رسانه‌ها از تهدید نیروهای پلیس به تزریق اجباری هروئین در مرکز مخفی بازداشت و بازجویی مظنونان واقع در یک مجتمع مسکونی شهر شیکاگوی آمریکا موسوم به «میدان هومان» خبر دادند.

به دنبال انتشار خبر وجود مرکزی مخفی در شیکاگو برای بازداشت و بازجویی مظنونان تروریستی، جزئیات بیشتری از اقدامات غیرقانونی در این مرکز منتشر شده است.
 
چندی پیش بود که روزنامه گاردین در گزارشی افشا کرد که پلیس شیکاگو از یک ساختمان برای بازداشت و شکنجه مظنونان تروریستی استفاده می‌کرد. بنا بر این گزارش، در این مرکز مخفی موسوم به میدان هومان، افراد برای ساعت‌ها بازداشت شده و مورد آزار قرار می‌گرفتند.
 
به دنبال انتشار این خبر حدود 200 نفر از معترضان آمریکایی در شیکاگو تظاهرات کردند و خواستار تحقیق در خصوص این شکنجه‌گاه که بیشتر در آن اقلیت‌ها و سیاهپوستان مورد اذیت قرار گرفتند، شدند.
 
به نوشته پایگاه خبری اسپوتنیک، حالا جزئیات بیشتری درباره آنچه در این مرکز مخفی می‌گذشته، منتشر شده است. «خوزه گونزالز» 27 ساله خبر داد که او پس از آنکه هویتش با فرد دیگری اشتباه گرفته شد و به اتهام قاچاق مواد مخدر به «میدان هومان» منتقل شد با بدرفتاری شدید نیروهای پلیس قرار گرفت.
 
این آمریکایی همچنین گفته است که نیروهای پلیس او را تهدید کرده بودند به اجبار هروئین به وی تزریق خواهند کرد. گونزالز در حالی که بارها خواستار وکیل شده بود اما هرگز به وی اجازه این کار داده نشد و در عوض به وی گفته بودند به او هروئین تزریق می‌کنند تا او به کارهای نکرده اعتراف کند.
 
این خبر در حالی منتشر شده که پیشتر خبرهای از مرگ «جان هوبارد» 44 ساله در دوم فوریه سال 2013 بر اثر آنچه «استفاده بیش از حد از هروئین» در بازداشتگاه پلیس شهر شیکاگو اعلام شد، اکنون توجهات را به خود جلب کرده است.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز