۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸
آباد:

42 مورد نصب دکل‌ برق در تهران داشتیم

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: نصب دکل‌هایی که از طریق اداره برق بر روی پست‌های برق نصب می‌شود هم منظر شهری را تحت‌الشعاع قرار داده و هم اینکه امنیت و ایمنی شهر را تهدید می‌کند.
کد خبر : ۲۳۰۷۰۴
صراط: معصومه آباد در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر در تذکرهای پیش از دستور درخصوص نصب دکل‌ها اظهارداشت: تاکنون چندین بار در رابطه با نصب دکل‌هایی که از طریق اداره برق بر روی پست‌های برق نصب می‌شود تذکر داده‌ایم که هم‌اکنون نیز از منظر شهری عبور کردیم و امنیت و ایمنی شهر را این کار تهدید می‌کند.
 
وی ادامه داد: همچنان و پس از تذکرهای متعدد 42 مورد دیگر در سطح شهر نصب این دکل‌ها را داشته‌ایم و این اقدام یک سو استفاده از شهر است.
 
آباد گفت: در این خصوص نیز قراردادی بین سازمان برق و رایتل منعقد شده که براساس آن قرار داد مجازند آن را انجام دهند.
 
وی گفت: برای این اقدام نیاز به تیربرق‌های حجیم و جدید است که با نصب آن، تیربرق‌های قدیمی برداشته نمی‌شود.
 
عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اخیراً بازدیدی از سازمان بازنشستگی شهرداری تهران داشتند که در طبقه همکف برای بازنشستگان سرویس‌های خدماتی جامعی را تعریف کرده بودند و 20 خدمت در طبقه همکف به آنها ارائه می‌شد.
 
آباد ادامه داد: حدود 50 درصد از بازنشستگان رقم‌های حقوقشان زیر یک میلیون و 200 هزار تومان است و زیر خط فقر قرار دارند و این تسهیلاتی که به آنها ارائه می‌شود می‌تواند یک مدل جامع خوبی برای ما و بقیه بازنشستگان باشد.
منبع: فارس