۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

حافظی: قالی‌باف درباره بودجه توضیح دهد

رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار و معاونین وی باید در خصوص عملکرد تبصره‌های بودجه سال ۹۴ توضیحاتی را ارائه دهند تا اعضای شورا قانع شوند.
کد خبر : ۲۳۰۷۰۵
صراط: رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار و معاونین وی باید در خصوص عملکرد تبصره‌های بودجه سال ۹۴ توضیحاتی را ارائه دهند تا اعضای شورا قانع شوند.

رحمت‌اله حافظی در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، گفت: از شورای شهر که با رویکرد اقتصاد مقاومتی بودجه سال 94 شهرداری تهران را با دو درصد افزایش بسته است، تشکر می‌کنم.
 
وی ادامه داد: یک ماه پیش هیأت رئیسه در خصوص معرفی حسابرس تذکر دادم که مورد توجه قرار نگرفت، درحالی که هم‌اکنون آغاز انبارگردانی‌ها بدون حسابرس فرا رسیده است که این تعلل قابل قبول نیست.
 
حافظی بیان داشت:‌گزارش مکتوب تبصره‌های بودجه قابل قبول نیست و باید در یک روز با حضور شهردار و معاونین وی در خصوص عملکرد تبصره‌ها توضیحاتی ارائه شود و اعضای شورا را قانع کنند.
 
رئیس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: انتظار ما از صدا و سیما این است که در آستانه سال جدید در خصوص سه شنبه آخر سال اتفاقات تلخ این شب را برای خانواده‌ها یادآوری کنند تا شاهد حوادث جبران‌ناپذیری برای شهروندان نباشیم.
منبع: فارس