۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

انتشار دومین فیلم سر بریدن بوکوحرام

این فیلم وحشتناک شبیه به فیلم‌هایی است که توسط گروه تروریستی داعش منتشر شده و دومین فیلم منتشر شده توسط گروه بوکوحرام محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۳۰۷۵۰
صراط: گروه شبه‌نظامی بوکوحرام فیلمی را منتشر کرده که در آن نشان می‌دهد دو مرد به اتهام جاسوسی سر بریده می‌شوند.
 
به نقل از دیلی‌میل، یکی از این دو مرد را پیش از آنکه سرهایشان بریده و از جسدهایشان فیلم گرفته شود، وادار به اعتراف کرده و وی مقابل دوربین "جرم‌"هایش را توضیح می‌دهد.
 
این فیلم وحشتناک شبیه به فیلم‌هایی است که توسط گروه تروریستی داعش منتشر شده و دومین فیلم منتشر شده توسط گروه بوکوحرام محسوب می‌شود.
 
گروه اطلاعاتی «سایت» گفت، این فیلم تحت عنوان «برچیدن جاسوس‌ها» روز دوشنبه توسط بوکوحرام در توییتر منتشر شد.
 
این فیلم با نشان دادن مردی که بر روی زمین زانو زده و گروهی از شبه‌نظامیان بوکوحرام در نزدیکی وی پرچمی را به دست گرفته بودند که توسط گروه‌های شبه‌نظامی استفاده می‌شود، آغاز شد.
 
در این فیلم شبه‌نظامیان بوکوحرام همانند تروریست‌های داعش پشت قربانی به صف شده‌اند.
 
هویت این دو مرد داوود محمد و محمد علو اعلام شده است. یکی از شبه‌نظامیان بوکوحرام که صورتش را پوشانده بود پشت داوود ایستاده و یک چاقوی بزرگ به دست داشت.
 
داوود محمد در اعترافاتش در این فیلم گفت، وی با یکی از ماموران پلیس وارد گفت‌وگو شده که به وی در ازای نفوذ به داخل گروه بوکوحرام پیشنهاد پول داده است.
 
وی رو به دوربین گفت: ما با مردی از میجکا و یک مامور پلیس دیدار کردیم. این پلیس به من 16.20 پوند پول داد.
 
داوود محمد اعتراف کرد، ماموریتشان جاسوسی از ساکنین این منطقه همچون بوکوحرام بود و در ازای جاسوسی ماموران، به وی وعده دادند که پولدار خواهد شد و دیگر به مزرعه باز نخواهد گشت.
 
صفحه این فیلم پیش از آنکه سر بریدن این دو مرد صورت گیرد، تاریک می‌شود و سپس جسد دو مرد را نشان می‌دهد که سرشان بر روی سینه‌هایشان است.
 
این فیلم نحوه سر بریدن این "جاسوس‌ها" توسط شبه‌نظامیان بوکوحرام را نشان نمی‌دهد.
منبع: ایسنا