۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰

حمله به نماینده عرب پارلمان اسراییل

یک دانشجوی راستگرای صهیونیستی در یک جلسه انتخاباتی، به نماینده فلسطینی پارلمان رژیم صهیونیستی حمله کرد و جلسه سخنرانی او را به خشونت کشاند.
کد خبر : ۲۳۰۷۸۹
صراط: یک دانشجوی راستگرای صهیونیستی در یک جلسه انتخاباتی، به نماینده فلسطینی پارلمان رژیم صهیونیستی حمله کرد و جلسه سخنرانی او را به خشونت کشاند.

«حنین زعبی» نماینده فلسطینی پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) در یک جلسه انتخاباتی در دانشگاه «رامات گان» مورد حمله یک دانشجوی اسرائیلی راستگرا قرار گرفت.
 
به نوشته روزنامه «یدیعوت آحارونوت»، یک دانشجوی اسرائیلی با پرتاب بطری آب به سمت حنین زعبی این جلسه انتخاباتی را به خشونت کشاند. زعبی به خاطر دیدگاه‌های دو قطبی‌اش درباره اسرائیل و فلسطینی‌ها شهره است.
 
بر اساس این گزارش، زعبی اخیرا از حضور در انتخابات 17 مارس منع شده بود اما دادگاه عالی رژیم صهیونیستی بعدا این ممنوعیت را لغو کرد و به او اجازه داد به عنوان بخشی از فهرست حزب «عرب متحد» در رقابت‌های انتخاباتی شرکت کند. زعبی در اصل عضو حزب «بلد» است؛ حزبی با گرایش شدید فلسطینی.
 
بنا بر اعلام پلیس رژیم صهیونیستی، در طول این ماجرا،‌ یک دانشجوی 28 ساله به خاطر پرتاب بطری آب به سوی زعبی دستگیر شده است.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز