۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰

واکنش رئیسی به اظهارات وزیر بهداشت

دادستان کل کشور به اظهارات وزیر بهداشت پس از بازدید از زندان قزل حصار واکنش نشان داد و گفت: زندان‌ها نیازمند بودجه و تامین اعتبار هستند.
کد خبر : ۲۳۰۸۴۵
صراط: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رییسی عصر روز سه‌شنبه با حضور در مقر مرکزی نیروی انتظامی در مراسم راه‌اندازی سامانه ارتباط الکترونیک پلیس با قوه قضاییه در جمع خبرنگاران درباره پرونده موسوم به وام 6 هزار و 500 میلیارد تومانی گفت: در این خصوص تحقیقات آغاز شده و اگر به نتیجه برسد در نشست خبری آقای اژه‌ای اعلام خواهد شد. در حال حاضر می‌توانم بگویم که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره نامه دادستانی به سازمان غذا و دارو برای معرفی شرکت‌های استفاده کننده از روغن پالم اظهار کرد: در این خصوص اطلاعی ندارم.

وی همچنین در واکنش به اظهارات وزیر بهداشت پس از بازدید از زندان قزل حصار گفت: زندان‌ها نیازمند بودجه و اعتبار هستند و به هیچ عنوان بودجه و اعتبار فعلی متناسب زندان‌ها نیست.

رییسی با اشاره به حضور جهانگیر رییس سازمان زندان‌ها در جلسه دولت نیز اظهار کرد:‌ آقای جهانگیر در این جلسه گزارشی را بیان کرده و در آ‌ن‌جا دولت تصمیماتی گرفته است، اما خواهش ما این است که دستورات لازم برای اجرایی و عملیاتی شدن پیشنهادات مطرح شده در این جلسه صادر شود.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی سامانه الکترونیک ارتباط پلیس با قوه قضاییه خاطرنشان کرد: این سامانه می‌تواند ارتباط نیروی انتظامی با دادستانی‌ها را آسان و دسترسی به عدالت را نیز آسان‌تر کند.

منبع: ایسنا