۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۳

فریاد داعش در تکریت: «ای مسلمانان به یاری ما بشتابید» +عکس

تعدادی از عناصر تروریستی داعش که در محاصره ارتش عراق و نیروهای بسیج مردمی قرار دارند، فریاد کمک سر دادند.
کد خبر : ۲۳۰۸۶۴
صراط: عناصر تروریستی داعش که خود را در مقابله با نیروهای ارتش و بسیج مردمی در تکریت ناتوان دیدند، فریاد «ای مسلمانان به یاری ما بشتابید» سر دادند.

پایگاه خبری «المسله» گزارش داد که این فریاد در حالی سر داده می شود که هیچ پاسخی به آن داده نمی شود و تنها با گلوله ارتش و نیروهای مردمی (الحشد الشعبی) به فریاد کمک داعش پاسخ داده می شود.

فریاد داعش در تکریت: «ای مسلمانان به یاری ما بشتابید» +عکس

در این گزارش آمده است که «ناصر الخلافه» یکی از عناصر تکفیری داعش در بیانیه‌ای با نوشت عبارت « اغیثونا یا مسلمین» به شکست این گروه تکفیری تروریستی در شهر تکریت استان صلاح الدین اعتراف کرده است.

ناصر الخلافه در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که « ایران در تکریت هرکاری بخواهد، انجام می دهد و ما در معرض حملات سنگین شبه نظامیان مجهز به سلاح‌های مرگبار و پیشرفته قرار داریم. چرا سکوت می کنید؟».

این عنتصر تکفیری داعش در ادامه نوشت: «یاری‌کنندگان کجا هستند؟ چرا در برابر این حملات ساکت هستند؟ چرا تکریت را همچون لقمه‌ای در اختیار نیروهای ایرانی قرار دادند؟».

عملیات ارتش و نیروهای مردمی عراق برای آزادسازی استان صلاح الدین از روز یکشنبه هفته جاری آغاز شده است و تاکنون ارتش پیشروی‌های چشمگیری در مناطق مختلف این استان از جمله شهر تکریت و سامراء داشته است.

شهر تکریت، مرکز استان صلاح‌الدین عراق در 140 کیلومتری شمال غربی بغداد و بر کرانه رود دجله قرار دارد که قبل از حمله داعش، نزدیک به 300 هزار نفر جمعیت داشت.
منبع: فارس