۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵

پاداش فرهنگیان سال ۹۴ پرداخت می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش از پایان سال ۹۳ گفت: پاداش پایان خدمت فرهنگیان اوایل سال ۹۴ پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۲۳۰۹۱۶
صراط: سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به نظام رتبه‌بندی معلمان، اظهار داشت: در این طرح، فرهنگیان بر اساس تجربه، مدرک تحصیلی و تلاش در حوزه‌های علمی، پژوهشی و حرفه‌ای امتیازاتی را کسب می‌کنند و بر این اساس فوق‌العاده شغل آنها متناسب با امتیازات کسب شده افزایش پیدا خواهد کرد.
 
وی افزود: امیدواریم در روزهای باقیمانده سال 93 طرح رتبه‌بندی معلمان برای بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شود و از مهر 94 مرحله عملیاتی آن آغاز شود.
 
بطحایی در پاسخ به این پرسش که مطالبات معوق فرهنگیان چه زمانی پرداخت می‌شود،‌ خاطرنشان کرد: یکی از نکاتی که موجب رنجش همکاران شده و یک اعتراض صنفی در بعضی از آنها ایجاد کرده است، مطالبات و معوقات فرهنگیان است.
 
وی ادامه داد:‌ در برخی موارد برخی فرهنگیان از سال 90 تاکنون مطالباتی داشتند که سخنگوی دولت هم اشاره کرد و بخش عمده این مطالبات قبل از پایان سال 93 پرداخت خواهد شد.
 
* پرداخت بخشی از حق‌التدریس‌ها آغاز شده است
 
به گزارش فارس، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: در همین هفته بخشی از پرداخت‌ها را آغاز کردیم یعنی پرداخت بخشی از حق‌التدریس‌ها آغاز شده و در هفته آینده هم ادامه خواهد داشت؛ حق‌الزحمه امتحاناتی که در خرداد ماه برگزار شده و بعضی از همکاران این حق‌الزحمه را دریافت نکردند، پرداخت خواهد شد و عمده مطالبات قبل از اتمام سال 93 پرداخت می‌شود.
 
وی در پاسخ به این پرسش که معوقات پاداش پایان خدمت فرهنگیان چه زمانی پرداخت می‌شود، گفت: پاداش بازنشستگان سال 92 در اوایل سال 93 پرداخت شده است.
 
بطحایی افزود: از گذشته اینچنین بوده است که معمولاً پاداش پایان خدمت با یک سال تأخیر پرداخت می‌شود و کسی که در سال 92 بازنشسته شده است، پاداش خود را در سال 93 دریافت کرده است.
 
وی گفت: در سال 93 بازنشستگانی که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند در اوایل سال 94 پاداش پایان خدمت خود را دریافت خواهند کرد؛ بر این اساس تا کنون در حوزه پرداخت پاداش پایان خدمت با تأخیر مواجه نبوده‌ایم.
منبع: فارس
برچسب ها: مطالبه فرهنگیان
نظرات بینندگان
حفک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۴
۰
فکری به حال فرهنگیان بازنشسته 94بکنید لطفا
محمدصالح یوسفی از ارومیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵
۲
۰
بازنشسته 94کم بینا دارای فرزنددخترمعلول دهنی شدید 30ساله نیاز به عمل فوری پیوند قرنیه دارم بادو دانشجو ومخارج خارج ازتوان میخواستم پاداشم یکجا وزود پرداخت شود آیا استثنا قایل میشوید باتشکر یوسفی.ازآموزش وپرورش منطقه سیلوانا.آ.غ
علی عزیزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
باسلام خدمت فرهنگیان محترم خصوصا بازنشتگان تا امروز هشت ما ه است بعد از سی یک سال خدمت انهم در پست مدیر یت یک ریال از اموزش وپرورش به ما ندادند که بگویند دست شما درد نکند که در خط مقدم اموزش کار کردی . ایا واقعا این ادرست است . چطور میخواهیم به نسل اینده تربیت واحترام به پیشکسوت را بیاموزیم . مسولین عزیز چرا ببن کارکنان خودتان ایقدر تفاوت قایل میشوید . ما کدام حرف شما را باور کنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
قران ازتون نگذره ابان 94بازنشست شدم .پاداش بمن پرداخت نکردین .این شد کشور دالت .دم از عدالت نزنید .مفت خورها
محمد علی
|
Germany
|
۱۳:۴۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
آخر تکلیف پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 ومرخصی ذخیره اداری قرار است کی پرداخت شود.لطفاپاسخ را به روز بدهید. درصورتی که بودجه در مجلس تصو یب شد.پس گیر کار کجاست که ما ازآن بی خبریم.
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
۱
۰
سلام آخر پاداش ما چه شد .کی قرار است پرداخت شود.وآیا سود بانکی این همه پاداش های بازنشستگان سال 94 که نه ماه است ندادید چه می شود.