۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵

دادکان: کفاشیان خودش مردانه برود

رئیس سابق فدراسیون فوتبال گفت: کفاشیان باید قبول کند دوره‌اش به پایان رسیده است و خودش مردانه برود.
کد خبر : ۲۳۰۹۲۹
صراط: محمد دادکان  درمورد برگزاری محمع فدراسیون فوتبال و مطرح شدن نام اسلامیان در این فدراسیون اظهار داشت: نمی‌دانم که جایگزین شدن وی بجای کفاشیان صحت دارد یا خیر، اما قطعاً وی به دنبال این موضوع نیست و نباید هم بیاید. رئیس باید دارای شرایطی باشد و حداقل به فوتبال اشراف کامل داشته باشد.
 
وی ادامه داد: شرایط رئیس در ایران با تمام دنیا فرق می‌کند؛ رئیس باید در فوتبال بتواند حاشیه‌ها را کنترل کند. اسلامیان برای من قابل احترام است و بعید می‌دانم که بخواهد رئیس فدراسیون فوتبال شود. کفاشیان باید قبول کند دوره‌اش به پایان رسیده است؛ وقتی مردم و مسئولان نسبت به وی حساسیت اولیه را ندارند به عنوان کسی که دوست ندارم برای وی شرایط نابسامانی پیش بیاید این جمله را می‌گویم. چه اشکالی دارد که خودش مردانه برود؟ وقتی می‌بیند که جایگاهش تضعیف شده بهتر است برود.
 
دادکان با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال امید خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم این موضوع که می‌گویند تیم امید تنها است درست باشد؛ مدیران و مربیان این تیم تمام شرایط را می‌دانستند و شرایط را پذیرفتند پس حالا حق گلایه ندارند. آقایان یا نباید مسئولیت قبول می‌کردند یا حالا که قبول کرده‌‌اند نباید هر روز گلایه کنند.
 
معاون ورزش دانشگاه آزاد درمورد تیم‌داری در رشته‌هایی مانند والیبال، گفت: اگر این شرایط را داشته باشیم قطعاً به والیبال هم می‌آییم. اگر 85 درصد تیم دانشجو باشند در والیبال هم تیمداری خواهیم کرد؛ چراکه دوست نداریم تیم به نام دانشگاه آزاد باشد و بازیکنانش را از خارج از مجموعه بیاوریم.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز