۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۹

شکست الاهلی با بازیکن 60 میلیاردی‌اش

تیم تراکتورسازی تبریز در خانه خود مقابل تیم اماراتی با یک گل پیروز شد.
کد خبر : ۲۳۱۰۳۹
صراط: عصر امروز در دور دوم لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا تیم تراکتورسازی تبریز میزبان تیم الاهلی امارات بود.

در دقایق ابتدایی بازی دو تیم با احتیاط توپ را به گردش درآوردند، اما رفته رفته تیم تراکتورسازی میانه میدان را در اختیار گرفت و چندین فرصت خوب را در تیم اول خلق کرد.

در دقیقه 25 خروج اشتباه دروازه بان تیم الاهلی این فرصت را برای گل به آندو تیموریان داد، اما ملی پوش ایران توپ را با اختلاف اندک به بیرون زد.

یک دقیقه بعد مهدی کیانی با شوتی از راه دور دروازه تیم مهمان تهدید کرد.

در دقیقه 35 نیز الاهی یک فرصت گلزنی داشت که حامد لک با درخشش خود مانع از گل تیم اماراتی شد.

در دقیقه 43 فردین عابدینی با عبور از دو بازیکن اماراتی و ارسال خوب، توپ را به فرشاد احمدزاده رساند تا وی تنها گل بازی را به ثمر رساند.

نیمه دوم نیز برتری نسبی با تیم تراکتورسازی بود و در مهمترین صحنه در دقیقه 86 سامان نریمان جهان می توانست گل دوم را به ثمر رساند، اما شوت وی با اختلاف اندک به خارج رفت.

تیم الاهلی نیز برای جبران گل خورده حتی اورتون ریبریو بازیکن 60 میلیارد تومانی خود که از کشور برزیل است، وارد میدان کرد اما حملات این تیم با درخشش مدافعان و دروازه‌بان تیم تراکتورسازی ثمری نداشت.

در دقیقه 70 ضربه برگردان احمد خلیل با اختلاف اندک از دروازه تراکتورسازی بیرون  رفت.

در ثانیه های پایانی ماجد حسن نیز یک فرصت گلزنی داشت که لک با خروج خود مانع از گشودن دروازه تراکتورسازی شد و ادینهو نیز با یک ضربه ایستگاهی دروازه تیم اماراتی را تهدید کرد.

در نهایت تیم تراکتورسازی تبریز در حضور 20 هزار تماشاگر با یک گل برابر تیم الاهلی امارات به پیروزی رسیده و به طور موقت به صدر جدول گروه چهار صعود کرد.

داور این مسابقه پنج دقیقه وقت اضافه برای این دیدار منظور کرد.
 
تراکتورسازی:
حامد لک، محمد ایرانپوریان (از دقیقه 21 فردین عابدینی)، حبیب گردانی، خالد شفیعی، مهدی کیانی، سامان نریمان جهان(دقیقه 88 احمد کامدار)، شاهین ثاقبی(از دقیقه 80 بهزاد کریمی)، لوسیانو ادینیو، آندرانیک تیموریان، میرهانی هاشمی و فرشاد احمدزاده
سرمربی:تونی اولیویرا
 
ترکیب تیم الاهلی امارات:
حبیب الفردان، ولید عباس، اسماعیل الحمادی، احمد خلیل، اسامة السعیدی، یونگ وون، عبد العزیز صنقور(از دقیقه 65 اورتون ریبریو)، ماجد ناصر، عیسی احمد مرزوقی، ماجد حسن، عبدالعزیز حسین
منبع: فارس