۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۲

مربیان ایده‌آل بازیکنان +عکس

حدود نیمی از بازیکنان فوتبال شاغل در لیگ برتر انگلیس و اسکاتلند، سرمربی پرتغالی چلسی را به عنوان مربی ایده آل خود انتخاب کردند.
کد خبر : ۲۳۱۰۵۷
صراط: مجله Four Four Two نظرسنجی کاملی از 123 بازیکن شاغل در لیگ برتر فوتبال انگلیس و اسکاتلند انجام داده و از آنها در مورد مسائل مختلفی از جمله نژادپرستی سوالاتی پرسیده است.

جواب‌های جالبی هم از این تعداد بازیکن به دست آمد ولی نکته‌ای که در صحبت‌های 48 درصد آنها وجود داشت این بود که آقای خاص، مربی ایده‌آل آنهاست. ژوزه مورینیو که با پیروزی مقابل تاتنهام به هفتمین جام خود با تیم چلسی رسید، سابقه قهرمانی در لیگ‌های اسپانیا، ایتالیا و پرتغال را دارد.

یکی از بازیکنان لیگ برتر در مورد مورینیو می‌گوید: بازیکنان برای مورینیو بازی می‌کنند. ببینید او در اینتر چه کرد. بازیکنان به خاطر او از دیوار هم رد می‎‌شوند. این یعنی 99 درصد راه پیروزی را طی کرده‌اید.

مربیان ایده‌آل بازیکنان +عکس

از این 123 بازیکن، 31 درصد به پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ، 8 درصد به آرسن ونگر، 6 درصد به سم آلاردایس و 6 درسد هم به یورگن کلوپ سرمربی دورتموند رأی داده‌اند.

یکی دیگر از بازیکنان نیز می‌گوید: من با سم آلاردایس کار کرده‌ام. او با بچه‌ها خیلی سختگیرانه رفتار می‌کند، البته شاید با او بعدها کار کنم. ونگر هم زمانی به من گفت که می‌خواهد مرا به آرسنال بیاورد اما بعد از اینکه در یک بازی بدون تماشاگر، بازی مرا دید،‌ نظرش عوض شد.

منبع: تسنیم