۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰

فرهنگ در یک سال گذشته تعطیل بود!

عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: دولت و مجلس در بحث اقتصاد مقاومتی در طول یک سال گذشته اقدام خاصی را صورت ندادند و در حوزه فرهنگ نیز کار به گونه‌ای بود که می‌توان این حوزه را در طول یک سال گذشته تعطیل تلقی کرد.
کد خبر : ۲۳۱۱۰۴
صراط: ابوالقاسم جراره نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی و مسائل فرهنگی در سال اقتصاد و فرهنگ گفت: مجلس و دولت در طول یک سال گذشته در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی تنها در حد صحبت کردن و شعار دادن و صدور بیانیه فعالیت داشتند و در حوزه عمل ما شاهد تحرک خاصی در این باره حوزه نبودیم.
 
وی افزود: چنانچه در حوزه اقتصاد مقاومتی قانون هم به تصویب برسد این قانون نیازمند اجراست و در صورت اجرا نشدن کاری پیش نمی‌رود.
 عضو کمیسیون صنایع مجلس اظهار داشت: همه دستگاه‌ها در قوای مختلف باید با تعامل با یکدیگر با توجه به مسئولیتی که بر عهده دارند شرایط را برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور فراهم کنند.
 
 جراره خاطرنشان کرد: برای اجرای کامل اقتصاد مقاومتی باید اشکالاتی که در حوزه صنعت و کشاورزی وجود دارد رفع شود و نسبت به توسعه آن اقدام کنیم و صادرات کالاهای داخلی را تقویت کنیم.
 
وی در پایان با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در طول یکسال گذشته از سوی دولت گفت: حوزه فرهنگ در طول یک سال گذشته تعطیل بوده و دولت و مجلس به قدری در حوزه مسائل اقتصادی درگیر بودند که از مسائل فرهنگی به دور افتاده‌اند و این در حالی است که تا زمانی که فرهنگ تولید و مصرف در کشور اصلاح نشود ما شاهد پیشرفتی در این زمینه نخواهیم بود.
منبع: فارس