۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

خواب‌آلودگی پدر جان نوزاد را گرفت

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد خودرو پژو پارس با گار دریل یک نوزاد یک ماهه جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۲۳۱۱۳۲
صراط: علی اصغر شیرمحمدی اظهار داشت: ساعت دو بامداد امروز بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با گارد ریل در اتوبان زنجان- قزوین حادثه ای تلخ و ناگواری رخ داد.
 
وی با اشاره به اینکه دستگاه پژو پارس سه سرنشین داشت، گفت: در این تصادف تلخ یک نوزاد پسر یک ماهه جان خود را از دست داده است.
 
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان علت این حادثه را خستگی و خواب راننده خودرو اعلام کرد و یادآور شد: در این حادثه بر اثر سرعت برخورد خودرو با گاردریل این نوزاد به بیرون پرتاب شده و پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد.
 
وی ادامه داد: به دلیل استفاده پدر و مادر این نوزاد از کمربند ایمنی جراحت سطحی به آنها وارد شده است.
 
شیرمحمدی در ادامه به رانندگان توصیه کرد: در زمان رانندگی در شب استراحت کافی داشته و از رانندگی هنگام خواب آلودگی پرهیز کنند، تصریح کرد: علت بیشتر تصادفات شب خواب آلودگی رانندگان اعلام می‌شود.
 
وی در پایان با اشاره به اینکه رانندگان قبل از سفر از سالم بودن وسیله نقلیه خود مطمئن شوند، گفت: رانندگان در هر زمانی بین خطوط حرکت کرده و از سبقت غیرمجاز و تغییر مسیر ناگهانی و حرکت‌های مارپیچ بپرهیزند.

منبع: فارس
برچسب ها: تصادف نوزاد
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز