۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

وزیر صنعت: تورم، اولویت دولت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت از به بهره برداری رسیدن چندین طرح بزرگ صنعتی در دولت یازدهم خبر داد گفت: مبارزه با تورم اولویت نخست دولت است.
کد خبر : ۲۳۱۱۸۵
صراط: وزیر صنعت، معدن و تجارت از به بهره برداری رسیدن چندین طرح بزرگ صنعتی در دولت یازدهم خبر داد گفت: مبارزه با تورم اولویت نخست دولت است.
 
محمدرضا نعمت زاده صبح امروز در نشست بررسی مشکلات حوزه صنعت و معدن شهرستان شاهرود گفت: این پروژه‌های بزرگ صنعتی بیش از 9 سال بر زمین مانده بود که به ثمر نشست.
 
او با اشاره به افتتاح کارخانه آلومینیوم جنوب گفت: مسائل زیادی مربوط به گذشته در کشور وجود دارد که در حال رفع است؛ مانند طرح هایی که بیش از 9 سال مانده بود و در این دولت به سرانجام رساندیم.
 
به گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح چند طرح فولادی بزرگ در کشور نیز در اوایل سال 1394 اتفاق خواهد افتاد و این پروژه‌ها نیز چند سال در انتظار تکمیل بود.
 
او با اشاره به وضعیت موجود کشور گفت: با توجه به تورم و گرانی ارز و افزایش هزینه‌های داخلی می ‌بینیم که بخش خصوصی کشور همچنان پای کار است.
 
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اولویت اقتصادی دولت یازدهم گفت: مبارزه با تورم اولویت نخست دولت است.
 
نعمت زاده گفت: باید با شیب ملایم تورم را کاهش داده و با شیب تند تر به سمت رونق اقتصادی حرکت کنیم.
 
او گفت: از تولید کنندگان تقدیر می‌کنیم که در این شرایط تحریم‌ها حضور دارند و مسئولان باید مشکلات را از پیش روی آنان بردارند.
منبع: تسنیم