۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۲
در مراسم درختکاری

قلعه‌نویی: من دهاتی هستم

وی در مورد بیل زدن خود در این مراسم گفت: من دهاتی هستم و دهاتی بودن افتخار است. خدا کند غربتی نباشیم. امروز هم بیل زدیم.
کد خبر : ۲۳۱۲۱۰
صراط: سرمربی تیم فوتبال استقلال در مراسم درختکاری گفت: به قول شهید باکری خدا همه ما را پاکیزه از دنیا ببرد که متاسفانه فضای فوتبال ما اینگونه نیست.

مهدی تاج و امیر قلعه‌نویی مقابل سازمان لیگ دو نهال را به مناسبت روز درختکاری و سرداران شهید کاشتند.

مهدی تاج پیش از این مراسم گفت: 18 درصد از شهدای ما در اسفند شهید شده‌اند و در اسفند‌ماه عملیات‌های زیادی داشته‌ایم. شهید همت، باکری، میثمی، صفری همگی در اسفند شهید شده‌اند.

امیر قله‌نویی هم در پیش از شروع مراسم گفت: از مهدی تاج تشکر می‌کنم که خودش در جبهه جنگ حضور داشت و به مناسبت شهدا و سرداران شهید و همچنین روز درختکاری کار درختکاری را انجام دادند. ما شهید باکری را داشتیم که می‌گفت خدایا ما را پاکیزه از دنیا ببر و امیدوارم این روحیه در همه ما وجود داشته باشد. متاسفانه فضای فوتبال ما اکنون اینگونه نیست. دعا کنید که همه ما در مسیر شهدا گام برداریم. من این حرف‌ها را برای خودم می‌زنم.

وی ادامه داد: مهدی تاج کار قشنگی کرده است. همه ما باید قدردان شهدا باشیم و بدانیم اگر آرامش و امنیتی هست به خاطر شهداست هرچند متاسفانه کم کم داریم شهدا را فراموش می‌کنیم.

وی در مورد بیل زدن خود در این مراسم گفت: من دهاتی هستم و دهاتی بودن افتخار است. خدا کند غربتی نباشیم. امروز هم بیل زدیم.

وی در مورد اینکه مزارع کشاورزی خود را هنوز دارد یا نه گفت: ‌نه دیگر آن کشاورزی را نداریم اما کاشت هر نهال مثل یک انسان است و هر درخت مثل یک انسان است.

وی در مورد اینکه نهال فوتبال ایران را چه کسی کاشت گفت: نهال فوتبال ایران را همه کسانی کاشتند که برای این فوتبال زحمت کشیدند. از مربیان خاکی گرفته تا مربیان تیم‌های پایه و مدارس فوتبال قبل از زمین‌های خاکی توپ پلاستیکی بود.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط قلعه نویی