۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

درخشان به مهاجمش اجازه تمرین نداد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با دستور حمید درخشان امروز اجازه حضور در تمرین را پیدا نکرد.
کد خبر : ۲۳۱۳۰۱
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 16 در ورزشگاه درفشی‌فر آغاز شد که از این تمرین حدود 30 هوادار دیدن کردند.

*پیش از شروع تمرین حمید درخشان و سایر اعضای کادر فنی برای بازیکنان جلسه‌ای ترتیب دادند.

*رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که دوران نقاهت خود را سپری می‌کند امروز هم همانند روز گذشته دور زمین به صورت اختصاصی دوید.

*بازیکنان پرسپولیس امروز تمریناتشان را با نرم دوی و سپس پریدن از روی موانع آغاز کردند از دیگر برنامه تمرینی ابتدایی پرسپولیسی‌ها می‌توان به پاسکاری و حفظ توپ در زمان تحت فشار قرار گرفتن اشاره کرد.

*محمد عباس‌زاده مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل انضباطی امروز اجازه تمرین پیدا نکرد.

*محمد عباس‌زاده مهاجم مورد غضب حمید درخشان امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و قرار است طی جلسه‌ای از حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابت اظهاراتی که در مصاحبه‌اش با خبرگزاری فارس داشته عذرخواهی کند.

*دو روحانی امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شدند و بر روی نیمکت این تیم نشسته و تمرین سرخپوشان را تماشا کردند.در دقایقی از تمرین حمید درخشان روی نیمکت نشست و با این دو روحانی به صحبت پرداخت.

*تمرین حمله به دروازه با کارهای ترکیبی و گل‌زنی به دروازه بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که خود حمید درخشان شخصاً این تمرین را زیر نظر داشت و هرچند لحظه یک بار نکات فنی را به بازیکنان تیمش گوشزد می‌کرد.

*شوت به دروازه و سانتر از جناحین بخش دیگری از تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود.

*فوتبال درون‌تیمی دیگر تمرین امروز پرسپولیسی‌ها بود که بخش پایانی امروز تمرینات سرخپوشان بود. در این تمرین بازیکنان در نصف زمین به دو تیم سبز و قرمز تقسیم شده و به تمرین پرداختند.

*عبدالله تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمد و از امکانات این ورزشگاه بازدید کرد.

*چند هوادار معلول امروز در ورزشگاه درفشی‌فر حاضر شدند و تمرین سرخپوشان را از نزدیک تماشا کردند.

*دو روحانی که امروز به ورزشگاه درفشی‌فر آمده بودند پس از پایان تمرین به رختکن پرسپولیس رفته و در جمع بازیکنان حاضر شدند.

*در زمان تمرین سرخپوشان شوت حمیدرضا علی‌عسگری به یکی از عکاسانی که پشت دروازه اثابت کرد.

*دوربینی که برای پرسپولیسی‌ها درباره لیگ قهرمانان آسیا کلیپ می‌سازد امروز به ورزشگاه آمده بود و با چند بازیکن این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

*در ساعت 16 و 50 دقیقه تمرین امروز پرسپولیسی‌ها به اتمام رسید.

گفتنی است تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت و به همین جهت سرخپوشان فردا تهران را به مقصد تبریز ترک خواهند کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط درخشان لیگ