۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
صبا 1 راه‌آهن صفر

نخستین برد تارتار با عبور از راه‌آهن

در این دیدار که بیشتر در میانه میدان دنبال شد و همانند بازی‌های دیگر صبا با استقبال چندانی روبه‌رو نشده بود صبا در نیمه اول توانست توسط جواد کاظمیان تک گل این دیدار را به ثمر برساند.
کد خبر : ۲۳۱۳۰۵
صراط: تیم فوتبال صبای قم در لیگ برتر فوتبال موفق شد نخستین پیروزی خود را از زمان سرمربی‌گری مهدی تارتار جشن بگیرد.

از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های فوتبال صبای قم و راه‌آهن تهران در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام قم برگزار شد.

در این دیدار بازیکنان تیم فوتبال صبای قم با ترکیب مهرداد طهماسبی، هادی شکوری، پیروز قربانی ، حسین کوشکی، محمد امین آرام طبع، روزبه چشمی، فرشید باقری (88 علی آبادی)، ایوب کلانتری، جلال‌الدین علی محمدی (85 کاظمی)، جواد کاظمیان و ابوالفضل ابراهیمی به میدان رفتند.

در تیم فوتبال راه آهن نیز که با روی کار آمدن فرهاد کاظمی متحول شده نشان می‌داد ایگور ننزیچ، محسن ایران نژاد، ابراهیم کریمی، مهرداد محمدی، میلاد محمدی، رامین رضائیان، سیامک کوهنورد، بهادر عبدی ،محمد ستاری (حسین پور)،امین منوچهری و عباس محمد رضایی به میدان رفتند.

در این دیدار که داوری آن بر عهده بیژن حیدری بود و آرمان اسعدی و محمدرضا ابوالفضلی نیز در این دیدار او را کمک می‌کردند چشمی، کلانتری و علی آبادی از صبا و عبدی از راه آهن کارت زرد نشان داد.

در این دیدار که بیشتر در میانه میدان دنبال شد و همانند بازی‌های دیگر صبا با استقبال چندانی روبه‌رو نشده بود صبا در نیمه اول توانست توسط جواد کاظمیان تک گل این دیدار را به ثمر برساند.

تیم فوتبال صبای قم با کسب این سه امتیاز با 29 امتیاز به رده هشتم جدول صعود کرد و سه امتیاز در حالی به سبد اندوخته‌های صبا افزوده شد که اگر نماینده قم در این بازی نمی‌توانست نتیجه بگیرد به جمع تیم‌های بحران زده لیگ می‌پیوست ولی تارتار و صبایی‌ها خوش شانس بودند و توانستند با دست پر این میدان را ترک کنند.

در سوی دیگر میدان راه‌آهنی‌ها دست خالی قم را ترک کردند و در انتهای جدول باقی ماندند تا چشم به بازی‌های دیگر لیگ داشته باشند.
منبع: فارس
برچسب ها: صراط صبا راه آهن